س _۲۸ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۸-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\س
تجربه مشتری چیست؟ راهکارها و ابزارهای مدیریت تجربه مشتری + معرفی کتاب
مدیریت تجربه مشتری جزو اولویتهای کسبوکارهای بزرگ برای ۵ سال آینده است؛ چون شرکتهایی که بر تجربه مشتریان خود تمرکز میکنند نرخ رویگردانی را کاهش میدهند،…
د _۲۷ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۷-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\د
نمونه فرم نظرسنجی رستوران و کافه چیست و چه ویژگیهایی دارد؟ + سوالهای رایج فرم نظرسنجی غذا
"تنها یک تجربهی ناخوشایند کافیست تا مشتریان رستوران شما، رستوران دیگری را انتخاب کنند". این جملهایست که در ابتدای یکی از مقالات علمی-پژوهشی مجلهی فیوچر…
د _۲۷ _فروردین _۱۴۰۳\قبل از ظهر\۱۰ ۲۷-۱-۱۴۰۳\قبل از ظهر\د
نحوه سفارش در اینستاگرام و راهاندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی + ۳ اینفوگرافی ضروری
استفاده از امکانات اینستاگرام از یک سو و استفاده امکانات نرمافزارهایی مانند پرسلاین از سوی دیگر به شما کمک میکند خاص باشید و در اینستاگرام به سرعت پیشرفت…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نمونه فرمهای بیمارستانی موردنیاز مراکز درمانی: از رضایت بیمار تا چارت علائم حیاتی
براساس تحقیقاتی که روی 2043 بیمار نروژی در استفاده از خدمات و فرمهای آنلاین درمانی انجام شده است، 90 درصد آنها اذعان کردهاند که فرآیند تمدید نوبت به کمک…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
رضایت شغلی چیست و چه عواملی دارد؟ + ۳ تکنیک برای افزایش چشمگیر رضایت شغلی
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
پاسخنامه آنلاین و نتایج را چطور در پُرسلاین بررسی کنیم؟
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
بریف چیست؟ هر آنچه باید درباره انواع بریف و آمادهسازی آنها بدانید
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
ارزش سازمانی چیست و چه شاخصهایی دارد؟ لیست ارزشها + ۳ برند موفق
ارزش سازمانی چیست و چطور باید ارزشهای سازمانی شرکتمان را مشخص کنیم؟ در این مقاله به صورت مفصل……
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
باشگاه مشتریان چیست؟ از استراتژی راهاندازی تا اجرا و تحلیل
باشگاه مشتریان در واقع برنامهای است که طی آن، سازمان به مشتریان خاص و محدودی امکانات ویژه و متفاوتی اعطا میکند. بدین ترتیب با القای احساس خاص بودن و عضوی از…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
ساخت آزمون با پُرسلاین چه مراحلی دارد؟ راهنمای جامع آزمونساز آنلاین + عکس و ویدئو
احتمالا یادتان باشد یا تصاویر مکتبخانههای قدیمی را دیده باشید که در آن معلم ترکه به دست، پای کودکی را به فلک بسته تا به روش خود فرایند آموزش را تکمیل کند.…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نرخ بازگشت به هتل و اقامتگاه را با ارزیابی عملکرد افزایش دهید
به کمک انواع فرمهای هتلی و نظرسنجیهای هتل و اقامتگاه سنتی از نظر جنبههای مختلف، تجربه مهمانان هتل را بهبود بخشید و نرخ بازگشت و وفاداری آنها را افزایش…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
کتاب تحقیقات بازار برای راهیابی به عمق افکار مشتری + دانلود ۴ کتاب تحقیقات بازاریابی
این یادداشت نه درباره تحلیل این دلایل که بیشتر به دنبال معرفی منابع تحقیقات بازار است، منابعی که اگر بهدرستی انتخاب شوند نقشه راهی خواهند شد برای کم کردن…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۶ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
افزایش تجربه مشتری با هوش مصنوعی ممکن است؟ داستان تحول ۳ برند
در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و جنبههای مختلف آن را مورد بررسی قرار……
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۶ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
تغییر سازمانی چیست؟ | ۱۰ نوع تحول سازمانی + مراحل مدیریت تغییر
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نرخ پاسخدهی چیست؟ + ۱۰ تکنیک برای افزایش تعداد پاسخها به پرسشنامه آنلاین
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
وفاداری مشتری چیست؟ راهنمای کامل سنجش وفاداری مشتریان
آمارهای زیادی وجود دارد که نشان میدهد تلاش برای نگهداشت مشتریان بسیار کم هزینهتر از به دست آوردن مشتریان جدید است. شما باید با ایجاد ارتباط موثرتر با مشتریان…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
eNPS چیست؟ | راهنمای جامع شاخص وفاداری کارکنان، روشی که اولین بار اپل از آن استفاده کرد
بر اساس گزارشی که نشریه فوربس (Forbes) از تحقیق روی 2 هزار کارمند منتشر کرده، 82 درصد کارکنان به قرارداد فعلی خود احساس وفاداری دارند، اما نکته جالبتر اینکه…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
اتصال پُرسلاین به نرمافزار Make برای بهینهسازی امور کسبوکارها
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
رضایت مشتری به چه روشهایی سنجیده میشود؟ ۸ اصلی سنجش رضایت مشتری و ۶ تکنیک بهروز و پربازده
اولین شکایت مشتری ثبتشده در تاریخ بشر به سال ۱۷۵۰ قبل از میلاد مسیح بازمیگردد؛ متن لوح نشان میدهد مشتری به دلیل کیفیت نامناسب محصول، تحویل دیرهنگام و خلف…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
دستهبندی مشتریان چیست؟ راهنمای طبقهبندی مشتریان، مراحل و انواع آن
هرچه بیشتر مشتریان خود را بشناسید بهتر میتوانید برنامه بازاریابی خود را بر اساس نیازها، خواستهها و رفتارهای آنها طراحی کنید چرا که اصل اول در بازاریابی…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۳ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
رضایت مشتری چیست؟ راهنمای کامل اهمیت، چگونگی و ابزارهای سنجش رضایت مشتری
برخلاف باور عمومِ مدیران کسبوکارها، همیشه ارائه برترین و عالیترین خدمات به مشتری، تامین کننده رضایت مشتری نیست! در واقع، برای جلب رضایت کامل و عالی مشتری،…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۲ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
سوگیری چیست؟ راهنمای کامل سوگیری در نظرسنجی و معرفی انواع سوگیری در پرسشنامه
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۲ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
زمان ارسال نظرسنجی مناسب برای بهبود تجربه مشتری و نرخ رشد درآمد
اگر میخواهید سنجش رضایت مشتریان را به طور صحیح انجام دهید باید تکنیکهای رضایت سنجی مشتری را به خوبی بدانید. یکی از تکنیکهای مهمی که باید برای افزایش رضایت…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۲ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
پایاننامه دانشجویی را چطور با پرسشنامههای آنلاین آماده کنیم؟
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\قبل از ظهر\۱۰ ۲۶-۱-۱۴۰۳\قبل از ظهر\ی
مراحل مدیریت تغییر فرهنگ سازمانی در مدل ادکار (ADKAR)
برای شروع تغییر در گروه، هیچگاه بهصورت انفرادی نمیتوان اقدام کرد. چنانچه نیاز به تغییر و تمایل برای اقدام در گروه به وجود بیاید، با آگاهی و آموزش میتوان…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\قبل از ظهر\۱۰ ۲۶-۱-۱۴۰۳\قبل از ظهر\ی
انواع سوالات پرسشنامه؛ از کارکرد تا معیارهای ایدهآل
سادهترین و کمهزینهترین روش تعیین برنامه و اهداف آینده سازمان پرسشنامه آنلاین است. اما نه به آن معنی که هر پرسشنامه آنلاینی میتواند چنین قابلیتی داشته باشد.…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\قبل از ظهر\۰۰ ۲۶-۱-۱۴۰۳\قبل از ظهر\ی
نرمافزار اتوماسیون فرمساز چیست و چطور به کسبوکارها کمک میکند؟
نرمافزار اتوماسیون فرم ساز یک ابزار کلیدی و البته ضروری برای همه نوع کسبوکار است. کاربرد نهایی این ابزارها مانند هر ابزار دیگری، پیش از هر چیزی صرفهجویی در…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\قبل از ظهر\۰۰ ۲۶-۱-۱۴۰۳\قبل از ظهر\ی
NPS چیست؟ از صفر تا صد شاخص خالص مروجان یا NPS
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\قبل از ظهر\۰۰ ۲۶-۱-۱۴۰۳\قبل از ظهر\ی
نفوذ در بازار و هر آنچه باید درباره سنجش و بهبود آن بدانید
ش _۱۹ _اسفند _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۱ ۱۹-۱۲-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ش
انواع برندسازی چیست و چطور در صنایع مختلف برندسازی کنیم؟
چ _۱۶ _اسفند _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۰ ۱۶-۱۲-۱۴۰۲\قبل از ظهر\چ
آگاهی از برند چیست و یا وقتی به علی دایی فکر میکنید، دقیقاً به چه فکر میکنید؟
برخی برندها مترادف یک معنی خاص در ذهن مخاطب هستند، یعنی وقتی نام آنها را میشنوید یا میخوانید به یک محصول مشخص یا خدمات منحصربهفرد فکر میکنید. آگاهی از…
س _۱۵ _اسفند _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۴ ۱۵-۱۲-۱۴۰۲\بعد از ظهر\س
۶ راهکار پرورش فرهنگ سازمانی برای دریافت بازخورد کارکنان
د _۳۰ _بهمن _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۲۰ ۳۰-۱۱-۱۴۰۲\بعد از ظهر\د
نحوه محاسبه میانگین و درصد در طیف لیکرت پرسشنامه
ی _۲۹ _بهمن _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۲ ۲۹-۱۱-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ی
تحلیل پرسشنامه و دادهها و آمارهای آن که باید بدانید
تحلیل نتایج پرسشنامه و دریافت دادههای آماری در پرسلاین و بعد از اتمام جمعاوری دادهها به کمک انواع جداول و نمودارها به امری آسان تبدیل شده است. این مطلب را…
ی _۲۹ _بهمن _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۰۹ ۲۹-۱۱-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ی
تحقیقات بازار چیست و راهنمای کامل تحقیق بازاریابی
دیوید دارمانین، مدیرعامل Hotjar پیش از آنکه این استارتاپ موفق را راهاندازی کند، دو کسبوکار دیگر را نابود کرده بود. در هر یک از این کسبوکار های شکست خورده،…
ی _۲۹ _بهمن _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۰۰ ۲۹-۱۱-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ی
اصول طراحی و ساخت پرسشنامه و هرآنچه باید بدانید
ش _۱۴ _بهمن _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۵ ۱۴-۱۱-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ش
اطلاعات دموگرافیک و هرآنچه باید درباره آن بدانید
"خوانندهی گرامی سلام! لطفاً بگویید آقا هستید یا خانوم؟ کارمندید یا کارفرما؟ راستی درآمد شما چهقدر است؟" هیچ کس دوست ندارد یک غریبه در ابتدای یک مکالمه از او…
ش _۱۴ _بهمن _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۴ ۱۴-۱۱-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ش
نمونه سوالات نظرسنجی مشتریان که حرفهایها میپرسند
بیشتر شرکتهای بزرگ و موفق دنیا در تلاشند که بیش از هر زمان دیگری مشتریان را در مرکز استراتژیهای خود قرار دهند. اما همه باید بدانند که ما در عصری زندگی…
ش _۱۴ _بهمن _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۰ ۱۴-۱۱-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ش
ارزیابی ۳۶۰ درجه چیست و هرآنچه باید درباره آن بدانید
بیش از یک/سوم شرکتهای آمریکایی از ارزیابی ۳۶۰ درجه برای ارزیابی کارکنان خود بهره میبرند. در انگلیس نیز ۳۴ درصد از کارفرماها از این روش برای ارزیابی عملکرد…
ش _۱۴ _بهمن _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۰۰ ۱۴-۱۱-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ش
پرسشنامههای مدیریت منابع انسانی برای مدیران حرفهای
ش _۱۴ _بهمن _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۰۰ ۱۴-۱۱-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ش
طیف لیکرت چیست و چطور این مقیاس را در پرسشنامه تحلیل کنیم؟
س _۳ _بهمن _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۱ ۳-۱۱-۱۴۰۲\قبل از ظهر\س
برندینگ در شبکه های اجتماعی: راهنمای کامل برای برندینگ سوشال مدیا در سال ۲۰۲۳
ی _۲۴ _دی _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۰ ۲۴-۱۰-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ی
برندسازی و برندینگ کسبوکار به زبان آدمیزاد + دانلود ایبوک کامل
ش _۲۳ _دی _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۴ ۲۳-۱۰-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ش
محتوای UGC (محتوای تولیدی کاربرها) و بهترین ابزار تولید UGC
چ _۲۰ _دی _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۱ ۲۰-۱۰-۱۴۰۲\قبل از ظهر\چ
چطور سلامت روان کارکنان جدید خود را تامین کنیم؟ + ۴ استراتژی کارآمد
تامین سلامت روان کارکنان یکی از مهمترن مباحث مدیریت علوم انسانی است. اینجا درباره افزایش روحیه کارکنان و استراتژیهای موثر برآن……
ش _۱۶ _دی _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۲ ۱۶-۱۰-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ش
۱۳ دلیل برای بهبود فرآیندهای مارکتینگ به کمک فرم آنلاین
د _۱۱ _دی _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۲۰ ۱۱-۱۰-۱۴۰۲\بعد از ظهر\د
کتاب های تجربه مشتری: معرفی بهترین منابع یادگیری تجربه مشتری
این ۷ کتاب در حوزه تجربه مشتریان به شما کمک میکنند مدیریت بهتری از تجربه مشتریان خود داشته باشید. این کتابها علاوه بر معرفی شامل خلاصه کوتاهی هم میشوند که…
ج _۸ _دی _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۲ ۸-۱۰-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ج
راهنمای کاربردی برای بازخورد دادن به کارکنان + معرفی مدل STAR
رابطه مدیر و کارکنان یا سازمان با اهالی خود یک جاده دو طرف است. شک نداشته باشید که در این مسیر اصطکاکهایی خواهید داشت اما بدون در نظر گرفتن بازخوردها رسیدن به…
ج _۸ _دی _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۰ ۸-۱۰-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ج
چطور استارتاپ موفقی راه بیاندازیم و شکست نخوریم؟
استارتاپ چیست و چه مراحلی را باید برای راه اندازی استارتاپ طی کرد؟ چک لیست راهاندازی استارتاو را پر کنید و ببینید چقدر آماده عرضه استارتاپ خود……
ش _۲ _دی _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۵ ۲-۱۰-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ش
بهترین کمپین های تبلیغاتی تا سال ۲۰۲۳: آشنایی با ۶ عامل حیاتی موفقیت کمپینها!
ش _۲ _دی _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۴ ۲-۱۰-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ش
راهنمای کامل CRM و نحوه افزایش موفقیت در آن+معرفی بهترین نرمافزارها
ج _۱ _دی _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۸ ۱-۱۰-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ج
نکات مهم در ارزیابی عملکرد کارکنان + دانلود فرم ارزیابی عملکرد کارکنان
در مبحث مدیریت عملکرد کارکنان نکته مهم این است که به صورت دورهای و منظم پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان پر شود و نتایج حاصل از آن تحلیل شود تا مشکلات احتمالی…
پ _۲۳ _آذر _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۲ ۲۳-۹-۱۴۰۲\بعد از ظهر\پ
چطور به کمک پُرسلاین کسب و کار جدید راهاندازی کنیم؟
چ _۲۲ _آذر _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۶ ۲۲-۹-۱۴۰۲\بعد از ظهر\چ
راهنمای کامل تحقیق بازار آنلاین و تحقیق بازاریابی دیجیتال
ش _۱۱ _آذر _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۲۱ ۱۱-۹-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ش
بهترین شعارهای تبلیغاتی و کپی رایتینگهای موفق – ۱۲ شعار عجیب و موفق!
ش _۱۱ _آذر _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۶ ۱۱-۹-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ش
راهنمای کامل تدوین مارکتینگ پلن به همراه دانلود تمپلیت آماده
چ _۲۴ _آبان _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۰۰ ۲۴-۸-۱۴۰۲\قبل از ظهر\چ
۱۰ نظرسنجی آنلاین موردنیاز برای توسعه کسبوکارها؛ از رضایت مشتری تا تعلقخاطر کارکنان
چرا باید از نظرسنجی آنلاین در کسبوکارمان استفاده کنیم و چه نظرسنجیهایی بیشترین کاربرد را برایمان دارند؟ این دو سوال را به طور کامل در این مقاله پاسخ…
چ _۱۷ _آبان _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۱ ۱۷-۸-۱۴۰۲\قبل از ظهر\چ
لید جنریشن چیست و چطور باید لیدها را جذب کنیم؟
د _۸ _آبان _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۱ ۸-۸-۱۴۰۲\قبل از ظهر\د
بهبود تجربه محصول و هر آنچه باید درمورد افزایش آن بدانید – نکتههای فوق ویژه!
تجربه محصول چیست و چطور میتوان با بهینهسازی آن به رشد درآمد و فروش رسید؟ در این مقاله……
پ _۴ _آبان _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۹ ۴-۸-۱۴۰۲\بعد از ظهر\پ
تصحیح خودکار آزمون آنلاین و ارسال خودکار کلید آزمون به آزموندهندگان
با تصحیح خودکار آزمون آنلاین در زمانتان صرفهجویی کنید و با نمایش کلید آزمون آنلاین، روند یادگیری را بهبود……
ش _۸ _مهر _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۰ ۸-۷-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ش
چطور هنر ارتباط بهتر در محیط کار را یاد بگیریم؟
هنر ارتباط بهتر در محیط کار میتواند بهعنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود عملکرد سازمان و ساختار تیمها استفاده……
س _۱۴ _شهریور _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۸ ۱۴-۶-۱۴۰۲\بعد از ظهر\س
وبینار منابع انسانی دادهمحور، نبایدها، اشتباهات و کجفهمیها
در این وبینار از بدفهمیها و اشتباهات رایج در دادههای مدیریت منابع انسانی حرف زدیم. فایل این وبینار را میتوانید از همینجا دانلود……
پ _۱ _تیر _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۲ ۱-۴-۱۴۰۲\بعد از ظهر\پ
شاخص NPS 3.0 چیست؟ یا چطور مشتریان دوستداشتنی خود را شناسایی کنیم؟
شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل کننده آن است. درباره نرخ رشد اکتسابی یا همان NPS 3.0 در این مقاله بیشتر……
ی _۷ _خرداد _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۵ ۷-۳-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ی
استراتژی مدیریت کارمندان با استعداد در استارتاپ یا آشنایی با اصول مدیریت فوقستارهها
ستارهها، چه در محیطهای ورزشی و هنری و چه در مجموعههای تجاری، موتورهای پیشران هستند. احتمال موفقیت هر پروژهای با حضور یک یا چند نفر از این نخبگان افزایش…
ی _۳۱ _اردیبهشت _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۹ ۳۱-۲-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ی
چطور کارمندان با استعداد و هوشمند برای استارتاپ خود استخدام کنیم؟ + چک لیست
جذب یا حتی حفظ سرمایه انسانی برای استارتاپهای که خود احتمال بقای اندکی دارند، شبیه یک عملیات غیرممکن است. هر اندازه هم به دنبال نیروی متخصصتر و با استعدادتری…
ی _۲۴ _اردیبهشت _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۴ ۲۴-۲-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ی
چطور نرخ رویگردانی کارمندان با استعداد را کم کنیم؟
در این مطلب درباره نرخ رویگردانی کارمندان و تفاوت آن با ریزش کارمندان و علل بروز و روشهای کاهش نرخ ترک کارمندان هر سازمان صحبت……
د _۱۴ _آذر _۱۴۰۱\بعد از ظهر\۱۳ ۱۴-۹-۱۴۰۱\بعد از ظهر\د
پارادیتا چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟
اگر در فرایندهای نظرسنجی و تحلیل دادههای خود به مجموعهای از دادههای جانبی رسیدید و از آنها برای فهم بهتر دادههای اصلی استفاده کردید، در واقع از پارادیتا…
د _۹ _آبان _۱۴۰۱\قبل از ظهر\۱۱ ۹-۸-۱۴۰۱\قبل از ظهر\د
چطور از شاخص خالص مروجان برای موفقیت وبسایتهای نرمافزاری بهرهمند شویم؟
استفاده از پرسشنامه NPS برای صاحبان وبسایتهای نرمافزاری فواید زیادی را به همراه دارد. این نرمافزارها به کمک نتایج به دست آمده میتوانند ارتباط بهتری با…
چ _۶ _مهر _۱۴۰۱\بعد از ظهر\۱۴ ۶-۷-۱۴۰۱\بعد از ظهر\چ
سوالات پرتکرار درباره ارزیابی عملکرد کارکنان با پرسلاین
چ _۱۶ _شهریور _۱۴۰۱\بعد از ظهر\۱۸ ۱۶-۶-۱۴۰۱\بعد از ظهر\چ
نرخ تعامل اپلیکیشن چیست + ۶ روش کاربردی برای افزایش آن
ی _۳۰ _مرداد _۱۴۰۱\قبل از ظهر\۱۱ ۳۰-۵-۱۴۰۱\قبل از ظهر\ی
چطور با گوشی موبایل پرسشنامه و آزمون بسازیم؟
ساخت آزمون آنلاین و پرسشنامه و انواع نظرسنجی با گوشی موبایل این روزها به کمک پرسلاین ممکن شده است. به کمک این راهنما میتوانید از ۰ تا ۱۰۰ انواع پرسشنامه و…
ی _۲۶ _تیر _۱۴۰۱\قبل از ظهر\۱۱ ۲۶-۴-۱۴۰۱\قبل از ظهر\ی
راهنمای کامل صدای مشتری + معرفی ۶ ابزار کاربردی
شنیدن صدای مشتریان منجر به بهبود وفاداری مشتریان و تجربه آنها میشود. برای شنیدن صدای مشتریان ابتدا این مقاله را بخوانید و سپس استراتژی مناسب را……
ش _۲۱ _خرداد _۱۴۰۱\بعد از ظهر\۱۷ ۲۱-۳-۱۴۰۱\بعد از ظهر\ش
۱۰ شاخص ارزیابی تجربه کاربری؛ حیاتی برای کسبوکار شما
ش _۱۴ _اسفند _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۱ ۱۴-۱۲-۱۴۰۰\قبل از ظهر\ش
پُرسلاین در سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟
چند آمار جالب و تغییرات پرسلاین و امکانات جدیدی که در سال گذشته اراپه کردیم را در این مقاله……
س _۱۶ _آذر _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۹ ۱۶-۹-۱۴۰۰\قبل از ظهر\س
فرهنگ تغییر سازمانی چیست و چرا باید همه مدیران برای تغییر در سازمانشان آماده باشند؟
شرکتهایی که میخواهند با شرایط جدید روز مطابقت بیشتری پیدا کنند و خلاقتر باشند با چالشهای زیادی روبرو هستند اما یکی از این چالشها تغییر سازمانی و ایجاد…
د _۸ _آذر _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۲۰ ۸-۹-۱۴۰۰\بعد از ظهر\د
راهنمای کامل تدوین بوم مدل کسبوکار به همراه مثال
فکرهای خوب همیشه در ذهن میمانند و اولین قدم برای عملیاتی کردن فکرها و ایدهها، نوشتن آنهاست. با همین پیشفرض میتوان گفت، بوم مدل کسبوکار، نمای تصویری از…
پ _۲۰ _آبان _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۳ ۲۰-۸-۱۴۰۰\بعد از ظهر\پ
چطور استراتژی تجربه مشتریان را بهتر از رقبا تدوین کنیم؟ (راهنمای کامل به همراه مثال)
روشهای متنوعی برای طراحی استراتژی تجربه مشتری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از جامعترین روشهای طراحی استراتژی تجربه مشتری آشنا کنیم. این…
چ _۱۲ _آبان _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۷ ۱۲-۸-۱۴۰۰\قبل از ظهر\چ
راهنمای کامل شناخت و طراحی پرسونای مشتری در کسبوکارهای B2B و B2C
شناخت دقیق و کامل پرسونای مشتریان به شما کمک میکند محصولات و خدماتتان را متناسب با نیازهای مشتریان ارائه کنید، رضایت آنها را جلب کنید و نهایتا درآمد و فروش…
د _۳ _آبان _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۵ ۳-۸-۱۴۰۰\بعد از ظهر\د
کاملترین راهنمای ترسیم نقشه سفر مشتری + ابزارها و چند مثال
ترسیم نقشه سفر مشتری به کسبوکارها کمک میکند در مدیریت کلی کسبوکارشان دیدی بهتر داشته باشند و بتوانند فرآیندهای مختلف را بهتر پیشبینی و اجرا کنند. در این…
ی _۴ _مهر _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۰ ۴-۷-۱۴۰۰\قبل از ظهر\ی
چگونه اثربخشی وبینار و رویداد آنلاین را به بهترین شکل بسنجیم؟
س _۲۳ _شهریور _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۰ ۲۳-۶-۱۴۰۰\قبل از ظهر\س
اتوماسیون بازاریابی چیست و چطور کسبوکار شما را متحول میکند؟
ی _۱۴ _شهریور _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۴ ۱۴-۶-۱۴۰۰\بعد از ظهر\ی
خدمات مشتری و موفقیت مشتری چیست و چه ارتباطی با تجربه مشتری دارد؟
بخش پشتیبانی از مشتریان با موفقیت مشتری اقدامات متفاوتی برای بهبود تجربه مشتریان انجام میدهند. در این مقاله درباره تعاریف و تفاوتهای هریک و ارتباطشان با…
پ _۴ _شهریور _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۰ ۴-۶-۱۴۰۰\قبل از ظهر\پ
شاخص تلاش مشتری – شاخصی کلیدی در مدیریت تجربه مشتریان شما!
پ _۳ _تیر _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۰ ۳-۴-۱۴۰۰\قبل از ظهر\پ
راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان
نظرسنجی مشتریان یکی از شیوههای بهبود در کسبوکار است. با کسب نتایج ملموس از این راهکار متوجه خواهید شد، منابع خود را در چه حوزهای از کسبوکار و چگونه…