تجربه مشتری

تجربه مشتری چیست؟ راهکارها و ابزارهای مدیریت تجربه مشتری + معرفی کتاب

مدیریت تجربه مشتری جزو اولویت‌های کسب‌وکارهای بزرگ برای ۵ سال آینده است؛ چون…

نظرسنجی مشتریان رستوران و کافه از طریق فرم ساز آنلاین پرس لاین

نمونه فرم نظرسنجی رستوران و کافه چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ + سوال‌های رایج فرم نظرسنجی غذا

"تنها یک تجربه‌‌ی ناخوشایند کافیست تا مشتریان رستوران شما، رستوران دیگری را انتخاب…

کسب درآمد در اینستاگرام

نحوه سفارش در اینستاگرام و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی + ۳ اینفوگرافی ضروری

استفاده از امکانات اینستاگرام از یک سو و استفاده امکانات نرم‌افزارهایی مانند…

فرم بیمارستانی

نمونه فرم‌های بیمارستانی موردنیاز مراکز درمانی: از رضایت بیمار تا چارت علائم حیاتی

براساس تحقیقاتی که روی 2043 بیمار نروژی در استفاده از خدمات و فرم‌های آنلاین درمانی…

پاسخنامه آنلاین و نتایج را چطور در پُرس‌لاین بررسی کنیم؟

ارزش‌های سازمانی

ارزش سازمانی چیست و چه شاخص‌هایی دارد؟ لیست ارزش‌ها + ۳ برند موفق

ارزش سازمانی چیست و چطور باید ارزش‌های سازمانی شرکتمان را مشخص کنیم؟ در این مقاله…

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان چیست؟ از استراتژی راه‌اندازی تا اجرا و تحلیل

باشگاه مشتریان در واقع برنامه‌ای است که طی آن، سازمان به مشتریان خاص و محدودی…

آزمون آنلاین

ساخت آزمون با پُرس‌لاین چه مراحلی دارد؟ راهنمای جامع آزمون‌ساز آنلاین + عکس و ویدئو

احتمالا یادتان باشد یا تصاویر مکتب‌خانه‌های قدیمی را دیده باشید که در آن معلم ترکه…

هتلداری

نرخ بازگشت به هتل و اقامتگاه را با ارزیابی عملکرد افزایش دهید

به کمک انواع فرم‌های هتلی و نظرسنجی‌های هتل و اقامتگاه سنتی از نظر جنبه‌های مختلف،…

منابع تحقیقات بازار

کتاب تحقیقات بازار برای راه‌یابی به عمق افکار مشتری + دانلود ۴ کتاب تحقیقات بازاریابی

این یادداشت نه درباره تحلیل این دلایل که بیشتر به دنبال معرفی منابع تحقیقات بازار…

افزایش تجربه مشتری با هوش مصنوعی ممکن است؟ داستان تحول ۳ برند

در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و جنبه‌های مختلف آن…

تغییر سازمانی چیست؟ | ۱۰ نوع تحول سازمانی + مراحل مدیریت تغییر

وفاداری مشتریان

وفاداری مشتری چیست؟ راهنمای کامل سنجش وفاداری مشتریان

آمارهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تلاش برای نگهداشت مشتریان بسیار کم هزینه‌تر…

شاخص وفاداری کارکنان

eNPS چیست؟ | راهنمای جامع شاخص وفاداری کارکنان، روشی که اولین بار اپل از آن استفاده کرد

بر اساس گزارشی که نشریه فوربس (Forbes) از تحقیق روی 2 هزار کارمند منتشر کرده، 82…

porsline vs make

اتصال پُرس‌لاین به نرم‌افزار Make برای بهینه‌سازی امور کسب‌وکارها

تکنیک های سنجش رضایت مشتری

رضایت مشتری به چه روش‌هایی سنجیده می‌شود؟ ۸ اصلی سنجش رضایت مشتری و ۶ تکنیک به‌روز و پربازده

اولین شکایت مشتری ثبت‌شده در تاریخ بشر به سال ۱۷۵۰ قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد؛…

سگمنتیشن مشتری

دسته‌بندی مشتریان چیست؟ راهنمای طبقه‌بندی مشتریان، مراحل و انواع آن

هرچه بیشتر مشتریان خود را بشناسید بهتر می‌توانید برنامه بازاریابی خود را بر اساس…

رضایت مشتری

رضایت مشتری چیست؟ راهنمای کامل اهمیت، چگونگی و ابزارهای سنجش رضایت مشتری

برخلاف باور عمومِ مدیران کسب‌وکارها، همیشه ارائه برترین و عالی‌ترین خدمات به مشتری،…

زمان ارسال نظرسنجی مشتریان

زمان ارسال نظرسنجی مناسب برای بهبود تجربه مشتری و نرخ رشد درآمد

اگر می‌خواهید سنجش رضایت مشتریان را به طور صحیح انجام دهید باید تکنیک‌های رضایت…

مدل ادکار

مراحل مدیریت تغییر فرهنگ سازمانی در مدل ادکار (ADKAR)

برای شروع تغییر در گروه،‌ هیچ‌گاه به‌صورت انفرادی نمی‌توان اقدام کرد. چنانچه نیاز…

پرسشنامه آنلاین

انواع سوالات پرسشنامه؛ از کارکرد تا معیارهای ایده‌آل

ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش تعیین برنامه و اهداف آینده سازمان پرسشنامه آنلاین…

نرم افزار اتوماسیون فرم ساز

نرم‌افزار اتوماسیون فرم‌ساز چیست و چطور به کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

نرم‌افزار اتوماسیون فرم ساز یک ابزار کلیدی و البته ضروری برای همه نوع کسب‌وکار است.…

تصویر مدیر شرکت در حال تلاش برای بهبود شاخص خالص مروجان

NPS چیست؟ از صفر تا صد شاخص خالص مروجان یا NPS

مدیر آقا در حال برنامه ریزی برای رشد و بررسی آمار نفوذ برند در بازار

نفوذ در بازار و هر آنچه باید درباره سنجش و بهبود آن بدانید

کارمند مرد درحال پاسخ دادن به پرسشنامه تعلق خاطر کارکنان

تعلق‌خاطر کارکنان یا اشتیاق شغلی چیست؟

انواع برندسازی چیست و چطور در صنایع مختلف برندسازی کنیم؟

آگاهی از برند

آگاهی از برند چیست و یا وقتی به علی دایی فکر می‌کنید، دقیقاً به چه فکر می‌کنید؟

برخی برندها مترادف یک معنی خاص در ذهن مخاطب هستند، یعنی وقتی نام آن‌ها را می‌شنوید…

طیف لیکرت

نحوه محاسبه میانگین و درصد در طیف لیکرت پرسشنامه

مراحل تحقیقات بازار

مراحل تحقیقات بازار به صورت کاربردی و عملی

تحلیل نتایج پرسشنامه

تحلیل پرسشنامه و داده‌ها و آمارهای آن که باید بدانید

تحلیل نتایج پرسشنامه و دریافت داده‌های آماری در پرس‌لاین و بعد از اتمام جمع‌اوری…

سوالات تحقیقات بازار

سوالات تحقیق بازار که حتما باید بپرسید

سوالات پرسشنامه و نظرسنجی

طراحی سوالات پرسشنامه برای جلوگیری از سوگیری

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار چیست و راهنمای کامل تحقیق بازاریابی

دیوید دارمانین، مدیرعامل Hotjar پیش از آن‌که این استارتاپ موفق را راه‌اندازی کند،…

زن و مرد جوان در حال طراحی پرسشنامه استاندارد در پرس لاین

اصول طراحی و ساخت پرسشنامه و هرآنچه باید بدانید

تقسیم بندی بازار هدف براساس اطلاعات دموگرافیکی مانند جنسیت، تحصیلات، سن و غیره

اطلاعات دموگرافیک و هرآنچه باید درباره آن بدانید

"خواننده‌ی گرامی سلام! لطفاً بگویید آقا هستید یا خانوم؟ کارمندید یا کارفرما؟ راستی…

سوالات نظرسنجی مشتریان

نمونه سوالات نظرسنجی مشتریان که حرفه‌ای‌ها می‌پرسند

بیشتر شرکت‌های بزرگ و موفق دنیا در تلاشند که بیش از هر زمان دیگری مشتریان را در…

کارمند خوشحال مورد ارزیابی 360 درجه برای بررسی عملکرد کاری و مهارت های ارتباطی و مدیریتی

ارزیابی ۳۶۰ درجه چیست و هرآنچه باید درباره‌ آن بدانید

بیش از یک‌/سوم شرکت‌های آمریکایی از ارزیابی ۳۶۰ درجه برای ارزیابی کارکنان خود بهره…

کارمندان زن و مرد سازمان در حال شرکت در نظرسنجی رضایت منابع انسانی

پرسشنامه‌های مدیریت منابع انسانی برای مدیران حرفه‌ای

رضایت شغلی

مهم ترین فاکتورهای رضایت شغلی در ایران و دنیا

نقش موفقیت مشتریان در مدیریت تجربه مشتری و افزایش فروش

راهنمای کامل موفقیت مشتریان چیست؟

محتوای UGC

محتوای UGC (محتوای تولیدی کاربرها) و بهترین ابزار تولید UGC

روحیه کارکنان

چطور سلامت روان کارکنان جدید خود را تامین کنیم؟ + ۴ استراتژی کارآمد

تامین سلامت روان کارکنان یکی از مهمترن مباحث مدیریت علوم انسانی است. اینجا درباره…

فرم آنلاین در مارکتینگ

۱۳ دلیل برای بهبود فرآیندهای مارکتینگ به کمک فرم آنلاین

کتاب تجربه مشتری

کتاب های تجربه مشتری: معرفی بهترین منابع یادگیری تجربه مشتری

این ۷ کتاب در حوزه تجربه مشتریان به شما کمک می‌کنند مدیریت بهتری از تجربه مشتریان…

بازخورد عملکرد کارکنان

راهنمای کاربردی برای بازخورد دادن به کارکنان + معرفی مدل STAR

رابطه مدیر و کارکنان یا سازمان با اهالی خود یک جاده دو طرف است. شک نداشته باشید که…

استارتاپ چیست

چطور استارتاپ موفقی راه بیاندازیم و شکست نخوریم؟

استارتاپ چیست و چه مراحلی را باید برای راه اندازی استارتاپ طی کرد؟ چک لیست…

ارزیابی عملکرد کارکنان

نکات مهم در ارزیابی عملکرد کارکنان + دانلود فرم ارزیابی عملکرد کارکنان

در مبحث مدیریت عملکرد کارکنان نکته مهم این است که به صورت دوره‌ای و منظم پرسشنامه…

راه اندازی کسب و کار جدید

چطور به کمک پُرس‌لاین کسب و کار جدید راه‌اندازی کنیم؟

نظرسنجی آنلاین

۱۰ نظرسنجی آنلاین موردنیاز برای توسعه کسب‌وکارها؛ از رضایت مشتری تا تعلق‌خاطر کارکنان

چرا باید از نظرسنجی آنلاین در کسب‌وکارمان استفاده کنیم و چه نظرسنجی‌هایی بیشترین…

لید جنریشن

لید جنریشن چیست و چطور باید لیدها را جذب کنیم؟

بهبود تجربه محصول

بهبود تجربه محصول و هر آنچه باید درمورد افزایش آن بدانید – نکته‌های فوق ویژه!

تجربه محصول چیست و چطور می‌توان با بهینه‌سازی آن به رشد درآمد و فروش رسید؟ در این…

کلید آزمون آنلاین

تصحیح خودکار آزمون آنلاین و ارسال خودکار کلید آزمون به آزمون‌دهندگان

با تصحیح خودکار آزمون آنلاین در زمانتان صرفه‌جویی کنید و با نمایش کلید آزمون…

ارتباط بهتر در محیط کار

چطور هنر ارتباط بهتر در محیط کار را یاد بگیریم؟

هنر ارتباط بهتر در محیط کار می‌تواند به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود عملکرد…

وبینار منابع انسانی داده‌محور، نبایدها، اشتباهات و کج‌فهمی‌ها

در این وبینار از بدفهمی‌ها و اشتباهات رایج در داده‌های مدیریت منابع انسانی حرف…

شاخص NPS 3.0

شاخص NPS 3.0 چیست؟ یا چطور مشتریان دوست‌داشتنی خود را شناسایی کنیم؟

شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل…

مدیریت کارکنان با استعداد

استراتژی مدیریت کارمندان با استعداد در استارتاپ یا آشنایی با اصول مدیریت فوق‌ستاره‌ها

ستاره‌ها، چه در محیط‌های ورزشی و هنری و چه در مجموعه‌های تجاری، موتورهای پیشران…

استخدام کارکنان با استعداد

چطور کارمندان با استعداد و هوشمند برای استارتاپ خود استخدام کنیم؟ + چک لیست

جذب یا حتی حفظ سرمایه انسانی برای استارتاپ‌های که خود احتمال بقای اندکی دارند، شبیه…

رویگردانی کارمندان

چطور نرخ رویگردانی کارمندان با استعداد را کم کنیم؟

در این مطلب درباره نرخ رویگردانی کارمندان و تفاوت آن با ریزش کارمندان و علل بروز و…

پارادیتا

پارادیتا چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

اگر در فرایندهای نظرسنجی و تحلیل داده‌های خود به مجموعه‌ای از داده‌های جانبی رسیدید…

شاخص NPS

چطور از شاخص خالص مروجان برای موفقیت وبسایت‌های نرم‌افزاری بهره‌مند شویم؟

استفاده از پرسشنامه NPS برای صاحبان وبسایت‌های نرم‌افزاری فواید زیادی را به همراه…

نرخ تعامل اپلیکیشن

نرخ تعامل اپلیکیشن چیست + ۶ روش کاربردی برای افزایش آن

چطور با گوشی موبایل پرسشنامه و آزمون بسازیم؟

ساخت آزمون آنلاین و پرسشنامه و انواع نظرسنجی با گوشی موبایل این روزها به کمک…

صدای مشتری

راهنمای کامل صدای مشتری + معرفی ۶ ابزار کاربردی

شنیدن صدای مشتریان منجر به بهبود وفاداری مشتریان و تجربه آن‌ها می‌شود. برای شنیدن…

تجربه کاربری

۱۰ شاخص ارزیابی تجربه کاربری؛ حیاتی برای کسب‌وکار شما

تغییرات پرس لاین

پُرس‌لاین در سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟

چند آمار جالب و تغییرات پرس‌لاین و امکانات جدیدی که در سال گذشته اراپه کردیم را در…

فرهنگ تغییر سازمانی چیست و چرا باید همه مدیران برای تغییر در سازمانشان آماده باشند؟

شرکت‌هایی که می‌خواهند با شرایط جدید روز مطابقت بیشتری پیدا کنند و خلاق‌تر باشند با…

بوم کسب و کار

راهنمای کامل تدوین بوم مدل کسب‌وکار به همراه مثال

فکرهای خوب همیشه در ذهن می‌مانند و اولین قدم برای عملیاتی کردن فکرها و ایده‌ها،…

استراتژی تجربه مشتری

چطور استراتژی تجربه مشتریان را بهتر از رقبا تدوین کنیم؟ (راهنمای کامل به همراه مثال)

روش‌های متنوعی برای طراحی استراتژی تجربه مشتری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما…

پرسونای مشتری

راهنمای کامل شناخت و طراحی پرسونای مشتری در کسب‌وکارهای B2B و B2C

شناخت دقیق و کامل پرسونای مشتریان به شما کمک می‌کند محصولات و خدماتتان را متناسب با…

نقشه سفر مشتری

کامل‌ترین راهنمای ترسیم نقشه سفر مشتری + ابزارها و چند مثال

ترسیم نقشه سفر مشتری به کسب‌وکارها کمک می‌کند در مدیریت کلی کسب‌وکارشان دیدی بهتر…

موفقیت مشتری و خدمات مشتری

خدمات مشتری و موفقیت مشتری چیست و چه ارتباطی با تجربه مشتری دارد؟

بخش پشتیبانی از مشتریان با موفقیت مشتری اقدامات متفاوتی برای بهبود تجربه مشتریان…

انواع نظرسنجی

راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان

نظرسنجی مشتریان یکی از شیوه‌های بهبود در کسب‌و‌کار است. با کسب نتایج ملموس از این…

۷ اشتباه رایج در ساخت پرسشنامه آنلاین و نحوه اجتناب از آن‌ها

اشتباهات رایج در نوشتن پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین،‌ منجر به کاهش نرخ پاسخ‌دهی یا…

تجربه مشتریان

راهکارهای مدیریت تجربه مشتری برای بهبود وفاداری مشتری

دکتر نیهات تاوسون (Nihat Tavsan) در کتاب خود عصر حاضر را «عصر تجربه مشتریان»…

طراحی پرسشنامه

آموزش طراحی و دیزاین صحیح پرسشنامه برای دریافت بازخورد و نرخ پاسخدهی بیشتر

طراحی صحیح و مناسب پرسشنامه آنلاین و نظرسنجی آنلاین به پاسخ‌دهندگان کمک می‌کند که…

قابلیت‌های جدید پرس‌لاین در سال ۱۳۹۹ که کار سازمان‌ها را راحت‌تر کرد

سال ۱۳۹۹ برای بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها سالی پر از استرس و شکست و ناامیدی…

رقابت سازمان های موفق ایرانی با ساخت پرسشنامه آنلاین

در سالی که گذشت شرکت‌ها برای چه اهدافی به سراغ پرس‌لاین آمدند؟ – گزارش سال ۱۳۹۹

شیوع کرونا در سال گذشته برای تعداد زیادی از کسب‌وکارها روزهای سختی را رقم زد؛ از…

چگونه بازخورد مشتریان از مرکز تماس را بگیریم؟

نظرسنجی مشتری بخشی جدایی‌ناپذیر از مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر است. جدا از اینکه…

رویگردانی مشتری (Customer Churn) چیست+پرسشنامه سنجش رویگردانی مشتری

آیا می‌دانستید که شرکت‌های مطرح دنیا سالیانه ۱٫۶ تریلیون دلار به خاطر رویگردانی…

راه دریافت بازخورد مشتری

بازخورد مشتری‌ها را چطور بگیریم؟

بازخورد مشتریان برای کسب‌و‌کاری که به دنبال تولید محصول یا خدمت مورد نیاز مشتری…

پرسشنامه تحقیقات بازار

اصول و نکات طراحی سوال غربالگری در تحقیقات بازار

تغییر یا تحول سازمانی چیست؟

تحول سازمانی و علل شکست در تغییرات سازمانی

پرسشنامه هم باید بتواند نه بگوید!