
تحقیق بازار در دیجیتال مارکتینگ و تحقیق بازاریابی دیجیتال دو واژه نزدیک به هم هستند که معانی متفاوتی دارند. در […]

کپیرایتینگ (CopyWrite) و شعار تبلیغاتی عنصر مهم و جذاب هر تبلیغ و بیلبورد تبلیغاتی است که باعث تبدیل بیننده تبلیغ […]

بازار رقابتی امروز در حوزههای مختلف تلاش برندها و کسب و کارها را معطوف به بهینهسازی هر چه بیشتر رویکردهای […]

چرا باید از نظرسنجی آنلاین در کسبوکارمان استفاده کنیم و چه نظرسنجیهایی بیشترین کاربرد را برایمان دارند؟ این دو سوال را به طور کامل در این مقاله پاسخ دادهایم.

لید جنریشن یا تولید سرنخ به فرآیندی میگویند که کسبوکاری تلاش میکند مشتریان بالقوه را به برند خود علاقمند کند […]

تجربه محصول چیست و چطور میتوان با بهینهسازی آن به رشد درآمد و فروش رسید؟ در این مقاله بخوانید.

با تصحیح خودکار آزمون آنلاین در زمانتان صرفهجویی کنید و با نمایش کلید آزمون آنلاین، روند یادگیری را بهبود بخشید.

هنر ارتباط بهتر در محیط کار میتواند بهعنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود عملکرد سازمان و ساختار تیمها استفاده شود.

در این وبینار از بدفهمیها و اشتباهات رایج در دادههای مدیریت منابع انسانی حرف زدیم. فایل این وبینار را میتوانید از همینجا دانلود کنید.

شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل کننده آن است. درباره نرخ رشد اکتسابی یا همان NPS 3.0 در این مقاله بیشتر بخوانید.