“خواننده‌ی گرامی سلام! لطفاً بگویید آقا هستید یا خانوم؟ کارمندید یا کارفرما؟ راستی درآمد شما چه‌قدر است؟”
هیچ کس دوست ندارد یک غریبه در ابتدای یک مکالمه از او پرسش‌های شخصی بپرسد. این را ما نمی‌گوییم! گزارش‌های معتبر دنیا و محققان علم مذاکره می‌گویند. البته بر سر این موضوع بحثی داغ در جای ‌جای دنیا شکل گرفته است.

بیشتر شرکت‌های بزرگ و موفق دنیا در تلاشند که بیش از هر زمان دیگری مشتریان را در مرکز استراتژی‌های خود قرار دهند. اما همه باید بدانند که ما در عصری زندگی می‌کنیم که افراد با هجوم اطلاعات در دنیای اینترنت مواجهند و به همین دلیل تقریبا دانش و آگاهیشان نسبت به همه مسائل بسیار افزایش یافته است. پس فقط شرکت‌هایی که روی مشتریان تمرکز زیادی کنند و در مرکزی‌ترین استراتژی‌های خود به نیازهای آنان پاسخ دهند به موفقیت نزدیک می‌شوند.

بیش از یک‌/سوم شرکت‌های آمریکایی از ارزیابی ۳۶۰ درجه برای ارزیابی کارکنان خود بهره می‌برند. در انگلیس نیز  ۳۴ درصد از کارفرماها از این روش برای ارزیابی عملکرد کارمندان‌شان استفاده می‌کنند. سازمان شما چطور؟ آیا به سراغ این روش ارزیابی رفته‌اید؟

هدف غایی مدیران و متخصصین منابع انسانی، جذب، آموزش، حفظ و بالندگی سرمایه‌های انسانی سازمان است. ارزیابی متقاضیان استخدام، آموزش […]

راهکار شما برای سنجش نظرات، عقاید و دیدگاه‌های دیگران در مورد یک موضوع چیست؟ برای مثال زمانی‌که قصد دارید بدانید […]

مقدمه آیا می‌دانستید که مجله فوربس (Forbes) در گزارشی اعلام کرده است که فقط ۱۳ درصد کارکنان در دنیا از […]

موفقیت مشتریان یا Customer Success شامل پیش‌بینی سناریوهای گوناگون چالش‌برانگیز برای مشتریان و ارائه راه‌حل‌های کاربردی و سریع برای آن‌هاست. […]

شواهد و تحقیقات، حاکی از این است که تا پایان سال۲۰۲۳ بیش از ۷۵ درصد کسب‌وکارهای جهان حاضراند بر برندینگ […]

برندسازی یا برندینگ (Branding) فرآیندی‌ست که طی آن، کسب و کارها یا اشخاص، هویت و ارزش‌های خود را برای مخاطبان […]

محتوای تولیدشده توسط کاربرها (UGC) به انواع محتواهایی گفته می‌شود که مشتریان یک محصول یا خدمت برای همان خدمت و […]