آیا بهبود کیفیت محصول یا خدمات برای موفقیت کسبوکار کافیست؟ یا همه چیز به ایده اولیه کسبوکار برمیگردد؟ شاید هم […]
برخی برندها مترادف یک معنی خاص در ذهن مخاطب هستند، یعنی وقتی نام آنها را میشنوید یا میخوانید به یک محصول مشخص یا خدمات منحصربهفرد فکر میکنید. آگاهی از برند یا Brand Awareness اصطلاحی در بازاریابی است که به شما کمک میکند راحتتر در میان رقبا شناخته شوید.
در قلب هر شرکت پررونق یک عنصر اصلی نهفته است که ماهیت آن را بیان میکند و آن، فرهنگ سازمانی […]
اگر در پژوهش خود نیاز به محاسبه درصد لیکرت یا میانگین لیکرت دارید دو راه بیشتر ندارید: یکی اینکه […]
تحقیقات بازار، قدم اول در تبدیل ایده محصول یا خدمت به کسبوکاری پذیرفتنی از سوی بازار است. شرکتهایی که میدانند […]
تحلیل نتایج پرسشنامه و دریافت دادههای آماری در پرسلاین و بعد از اتمام جمعاوری دادهها به کمک انواع جداول و نمودارها به امری آسان تبدیل شده است. این مطلب را بخوانید و با اصطلاحات آماری بیشتر آشنا شوید.
تحقیقات بازار یکی از معتبرترین، ثابتشدهترین و عملیترین راههای پاسخگویی داده محور به سوالات مهم کسبوکارها است. با استفاده از […]
برنامهریزی آینده کسبوکارتان چیست؟ کدام خدمت جدید را باید ارائه دهید؟ کدام محصولتان محبوبتر بوده است؟ کاهش فروش سازمانتان به […]
دیوید دارمانین، مدیرعامل Hotjar پیش از آنکه این استارتاپ موفق را راهاندازی کند، دو کسبوکار دیگر را نابود کرده بود. در هر یک از این کسبوکار های شکست خورده، او و همکارانش ماهها برای طراحی و ساخت محصولی فوقالعاده زمان گذاشته بودند، اما هر بار با شکست مواجه شده بود.
شاید فکر کنید طراحی پرسشنامه استاندارد ساعتها زمان میخواهد یا مستلزم مطالعه انبوهی از مقالات و کتابهاست. باید بگویم اینطور […]