
برخلاف باور عمومِ مدیران کسبوکارها، همیشه ارائه برترین و عالیترین خدمات به مشتری، تامین کننده رضایت مشتری نیست! در واقع، برای جلب رضایت کامل و عالی مشتری، الزاما نیازی به «عالی بودن» هم نیست. مجله هاروارد بیزنس در مقالهای میگوید که مشتریان اغلب میدانند که ممکن است در ارائه خدمات یا کیفیت محصولات برندی مشکلاتی وجود داشته باشد؛ اما چیزی که برایشان مهم است ارتباط دوستانه مسئولان ارائه خدمات مشتری است.

استفاده از پرسشنامه NPS برای صاحبان وبسایتهای نرمافزاری فواید زیادی را به همراه دارد. این نرمافزارها به کمک نتایج به دست آمده میتوانند ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنند، نقشه راه محصول خود را بهتر پیشبینی کنند، نرخ بازگشت مشتری را کاهش دهند و به کاربران نشان دهند که برایشان اهمیت قائلند.

مسئول محترم منابع انسانی، مدیر کارکشته سازمان، هر آنچه از توان انسانی مجموعه خود در ذهن دارید را لحظهای فراموش […]

«امکانش هست ما را به دوستان خود معرفی کنید؟» این جمله آخرین جملهایست که مشتریان شما انتظار شنیدنش را دارند. […]

بیش از یک/سوم شرکتهای آمریکایی از ارزیابی ۳۶۰ درجه برای ارزیابی کارکنان خود بهره میبرند. در انگلیس نیز ۳۴ درصد از کارفرماها از این روش برای ارزیابی عملکرد کارمندانشان استفاده میکنند. سازمان شما چطور؟ آیا به سراغ این روش ارزیابی رفتهاید؟

تحقیقات بازار، قدم اول در تبدیل ایده محصول یا خدمت به کسبوکاری پذیرفتنی از سوی بازار است. شرکتهایی که میدانند […]

برخی برندها مترادف یک معنی خاص در ذهن مخاطب هستند، یعنی وقتی نام آنها را میشنوید یا میخوانید به یک محصول مشخص یا خدمات منحصربهفرد فکر میکنید. آگاهی از برند یا Brand Awareness اصطلاحی در بازاریابی است که به شما کمک میکند راحتتر در میان رقبا شناخته شوید.

ارزیابی عملکرد کارکنان، رضایت شغلی، رضایت سنجی کارکنان، نظرسنجی کارگاه آموزشی، فرم سفارش غذا و … برخی از موارد استفاده […]

“خوانندهی گرامی سلام! لطفاً بگویید آقا هستید یا خانوم؟ کارمندید یا کارفرما؟ راستی درآمد شما چهقدر است؟”
هیچ کس دوست ندارد یک غریبه در ابتدای یک مکالمه از او پرسشهای شخصی بپرسد. این را ما نمیگوییم! گزارشهای معتبر دنیا و محققان علم مذاکره میگویند. البته بر سر این موضوع بحثی داغ در جای جای دنیا شکل گرفته است.

اگر از خورههای فیلم و سریال باشید و نیم علاقهای هم به آرشیو کردن داشته باشید، حتماً بخش زیادی از […]