شرکتهایی که میخواهند با شرایط جدید روز مطابقت بیشتری پیدا کنند و خلاقتر باشند با چالشهای زیادی روبرو هستند اما یکی از این چالشها تغییر سازمانی و ایجاد فرهنگ آن در میان کارمندانشان است.
فکرهای خوب همیشه در ذهن میمانند و اولین قدم برای عملیاتی کردن فکرها و ایدهها، نوشتن آنهاست. با همین پیشفرض میتوان گفت، بوم مدل کسبوکار، نمای تصویری از بخشهای متفاوت کسبوکار است. چطور بوم کسبوکار را طراحی کنیم؟ در این مقاله بیشتر بخوانید.
روشهای متنوعی برای طراحی استراتژی تجربه مشتری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از جامعترین روشهای طراحی استراتژی تجربه مشتری آشنا کنیم. این روش ترکیبی از روشهای موجود است که مزایای همه روشها را در نظر گرفته است.
شناخت دقیق و کامل پرسونای مشتریان به شما کمک میکند محصولات و خدماتتان را متناسب با نیازهای مشتریان ارائه کنید، رضایت آنها را جلب کنید و نهایتا درآمد و فروش خود را افزایش دهید. راهنمای شناخت پرسونای مخاطب را در این مقاله بخوانید.
ترسیم نقشه سفر مشتری به کسبوکارها کمک میکند در مدیریت کلی کسبوکارشان دیدی بهتر داشته باشند و بتوانند فرآیندهای مختلف را بهتر پیشبینی و اجرا کنند. در این مقاله نحوه ترسیم این نقشه و مثالهای بینظیر آن را میبینید.
«شرکتِ ما وبینارهایی برگزار کرده که ۹۰ درصد شرکتکنندگان، از آن راضی بودهاند!» این درصد را از کجا و با […]
جذب یک مشتری جدید ۵ برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینهبردار است. همین است که کسبوکارها، برای نگهداشت مشتریان قبلی یا […]
بخش پشتیبانی از مشتریان با موفقیت مشتری اقدامات متفاوتی برای بهبود تجربه مشتریان انجام میدهند. در این مقاله درباره تعاریف و تفاوتهای هریک و ارتباطشان با تجربه مشتریان صحبت میکنیم.
«سفارشم دو روزه به دستم نرسیده! زنگ زدم پشتیبانی ده دقیقه معطل شدم، آخرشم به نتیجهای نرسید» «دنبال قیمتهای خرید […]
نظرسنجی مشتریان یکی از شیوههای بهبود در کسبوکار است. با کسب نتایج ملموس از این راهکار متوجه خواهید شد، منابع خود را در چه حوزهای از کسبوکار و چگونه اختصاص دهید.