ارتباط بهتر در محیط کار

چطور هنر ارتباط بهتر در محیط کار را یاد بگیریم؟

هنر ارتباط بهتر در محیط کار می‌تواند به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود عملکرد سازمان و ساختار…


وبینار منابع انسانی داده‌محور، نبایدها، اشتباهات و کج‌فهمی‌ها

در این وبینار از بدفهمی‌ها و اشتباهات رایج در داده‌های مدیریت منابع انسانی حرف زدیم. فایل این…


شاخص NPS 3.0

شاخص NPS 3.0 چیست؟ یا چطور مشتریان دوست‌داشتنی خود را شناسایی کنیم؟

شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل کننده آن است. درباره…


مدیریت کارکنان با استعداد

استراتژی مدیریت کارمندان با استعداد در استارتاپ یا آشنایی با اصول مدیریت فوق‌ستاره‌ها

ستاره‌ها، چه در محیط‌های ورزشی و هنری و چه در مجموعه‌های تجاری، موتورهای پیشران هستند. احتمال…


استخدام کارکنان با استعداد

چطور کارمندان با استعداد و هوشمند برای استارتاپ خود استخدام کنیم؟ + چک لیست

جذب یا حتی حفظ سرمایه انسانی برای استارتاپ‌های که خود احتمال بقای اندکی دارند، شبیه یک عملیات…


رویگردانی کارمندان

چطور نرخ رویگردانی کارمندان با استعداد را کم کنیم؟

در این مطلب درباره نرخ رویگردانی کارمندان و تفاوت آن با ریزش کارمندان و علل بروز و روش‌های کاهش نرخ…


پارادیتا

پارادیتا چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

اگر در فرایندهای نظرسنجی و تحلیل داده‌های خود به مجموعه‌ای از داده‌های جانبی رسیدید و از آن‌ها برای…


شاخص NPS

چطور از شاخص خالص مروجان برای موفقیت وبسایت‌های نرم‌افزاری بهره‌مند شویم؟

استفاده از پرسشنامه NPS برای صاحبان وبسایت‌های نرم‌افزاری فواید زیادی را به همراه دارد. این…


نرخ تعامل اپلیکیشن

نرخ تعامل اپلیکیشن چیست + ۶ روش کاربردی برای افزایش آن


چطور با گوشی موبایل پرسشنامه و آزمون بسازیم؟

ساخت آزمون آنلاین و پرسشنامه و انواع نظرسنجی با گوشی موبایل این روزها به کمک پرس‌لاین ممکن شده است.…