صدای مشتری

راهنمای کامل صدای مشتری + معرفی ۶ ابزار کاربردی

شنیدن صدای مشتریان منجر به بهبود وفاداری مشتریان و تجربه آن‌ها می‌شود. برای شنیدن صدای مشتریان…


تجربه کاربری

۱۰ شاخص ارزیابی تجربه کاربری؛ حیاتی برای کسب‌وکار شما


تغییرات پرس لاین

پُرس‌لاین در سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟

چند آمار جالب و تغییرات پرس‌لاین و امکانات جدیدی که در سال گذشته اراپه کردیم را در این مقاله…


فرهنگ تغییر سازمانی چیست و چرا باید همه مدیران برای تغییر در سازمانشان آماده باشند؟

شرکت‌هایی که می‌خواهند با شرایط جدید روز مطابقت بیشتری پیدا کنند و خلاق‌تر باشند با چالش‌های زیادی…


بوم کسب و کار

راهنمای کامل تدوین بوم مدل کسب‌وکار به همراه مثال

فکرهای خوب همیشه در ذهن می‌مانند و اولین قدم برای عملیاتی کردن فکرها و ایده‌ها، نوشتن آن‌هاست. با…


استراتژی تجربه مشتری

چطور استراتژی تجربه مشتریان را بهتر از رقبا تدوین کنیم؟ (راهنمای کامل به همراه مثال)

روش‌های متنوعی برای طراحی استراتژی تجربه مشتری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از…


پرسونای مشتری

راهنمای کامل شناخت و طراحی پرسونای مشتری در کسب‌وکارهای B2B و B2C

شناخت دقیق و کامل پرسونای مشتریان به شما کمک می‌کند محصولات و خدماتتان را متناسب با نیازهای مشتریان…


نقشه سفر مشتری

کامل‌ترین راهنمای ترسیم نقشه سفر مشتری + ابزارها و چند مثال

ترسیم نقشه سفر مشتری به کسب‌وکارها کمک می‌کند در مدیریت کلی کسب‌وکارشان دیدی بهتر داشته باشند و…


اجرای اتوماسیون بازاریابی در مسیر سفر مشتری برای حفظ ارتباط با او ازطریق ارسال اسمس و پیام های بازاریابی دقیق

اتوماسیون بازاریابی چیست و چطور کسب‌و‌کار شما را متحول می‌کند؟


موفقیت مشتری و خدمات مشتری

خدمات مشتری و موفقیت مشتری چیست و چه ارتباطی با تجربه مشتری دارد؟

بخش پشتیبانی از مشتریان با موفقیت مشتری اقدامات متفاوتی برای بهبود تجربه مشتریان انجام می‌دهند. در…