مشتری ناراضی در حال تماس با مرکز پشتیبانی مشتریان برای پیگیری سفارش

شاخص تلاش مشتری – شاخصی کلیدی در مدیریت تجربه مشتریان شما!


انواع نظرسنجی

راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان

نظرسنجی مشتریان یکی از شیوه‌های بهبود در کسب‌و‌کار است. با کسب نتایج ملموس از این راهکار متوجه…


۷ اشتباه رایج در ساخت پرسشنامه آنلاین و نحوه اجتناب از آن‌ها

اشتباهات رایج در نوشتن پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین،‌ منجر به کاهش نرخ پاسخ‌دهی یا جمع‌آوری داده‌هایی…


تجربه مشتریان

راهکارهای مدیریت تجربه مشتری برای بهبود وفاداری مشتری

دکتر نیهات تاوسون (Nihat Tavsan) در کتاب خود عصر حاضر را «عصر تجربه مشتریان» می‌نامد و معتقد است در…


طراحی پرسشنامه

آموزش طراحی و دیزاین صحیح پرسشنامه برای دریافت بازخورد و نرخ پاسخدهی بیشتر

طراحی صحیح و مناسب پرسشنامه آنلاین و نظرسنجی آنلاین به پاسخ‌دهندگان کمک می‌کند که درک بهتری از…


قابلیت‌های جدید پرس‌لاین در سال ۱۳۹۹ که کار سازمان‌ها را راحت‌تر کرد

سال ۱۳۹۹ برای بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها سالی پر از استرس و شکست و ناامیدی بود. سالی که در آن…


رقابت سازمان های موفق ایرانی با ساخت پرسشنامه آنلاین

در سالی که گذشت شرکت‌ها برای چه اهدافی به سراغ پرس‌لاین آمدند؟ – گزارش سال ۱۳۹۹

شیوع کرونا در سال گذشته برای تعداد زیادی از کسب‌وکارها روزهای سختی را رقم زد؛ از کرکره‌هایی که…


چگونه بازخورد مشتریان از مرکز تماس را بگیریم؟

نظرسنجی مشتری بخشی جدایی‌ناپذیر از مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر است. جدا از اینکه متدولوژی شما برای…


رویگردانی مشتری (Customer Churn) چیست+پرسشنامه سنجش رویگردانی مشتری

آیا می‌دانستید که شرکت‌های مطرح دنیا سالیانه ۱٫۶ تریلیون دلار به خاطر رویگردانی مشتری یا ریزش مشتری…


راه دریافت بازخورد مشتری

بازخورد مشتری‌ها را چطور بگیریم؟

بازخورد مشتریان برای کسب‌و‌کاری که به دنبال تولید محصول یا خدمت مورد نیاز مشتری است، حیاتی است.…


پرسشنامه تحقیقات بازار

اصول و نکات طراحی سوال غربالگری در تحقیقات بازار