پ _۴ _شهریور _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۰ ۴-۶-۱۴۰۰\قبل از ظهر\پ
شاخص تلاش مشتری – شاخصی کلیدی در مدیریت تجربه مشتریان شما!
پ _۳ _تیر _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۰ ۳-۴-۱۴۰۰\قبل از ظهر\پ
راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان
نظرسنجی مشتریان یکی از شیوههای بهبود در کسبوکار است. با کسب نتایج ملموس از این راهکار متوجه…
س _۱۸ _خرداد _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۱ ۱۸-۳-۱۴۰۰\قبل از ظهر\س
۷ اشتباه رایج در ساخت پرسشنامه آنلاین و نحوه اجتناب از آنها
اشتباهات رایج در نوشتن پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین، منجر به کاهش نرخ پاسخدهی یا جمعآوری دادههایی…
چ _۵ _خرداد _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۵ ۵-۳-۱۴۰۰\بعد از ظهر\چ
راهکارهای مدیریت تجربه مشتری برای بهبود وفاداری مشتری
دکتر نیهات تاوسون (Nihat Tavsan) در کتاب خود عصر حاضر را «عصر تجربه مشتریان» مینامد و معتقد است در…
ی _۵ _اردیبهشت _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۹ ۵-۲-۱۴۰۰\بعد از ظهر\ی
آموزش طراحی و دیزاین صحیح پرسشنامه برای دریافت بازخورد و نرخ پاسخدهی بیشتر
طراحی صحیح و مناسب پرسشنامه آنلاین و نظرسنجی آنلاین به پاسخدهندگان کمک میکند که درک بهتری از…
ی _۲۶ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۲۲ ۲۶-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\ی
قابلیتهای جدید پرسلاین در سال ۱۳۹۹ که کار سازمانها را راحتتر کرد
سال ۱۳۹۹ برای بسیاری از سازمانها و کسبوکارها سالی پر از استرس و شکست و ناامیدی بود. سالی که در آن…
ی _۲۶ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۱۲ ۲۶-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\ی
در سالی که گذشت شرکتها برای چه اهدافی به سراغ پرسلاین آمدند؟ – گزارش سال ۱۳۹۹
شیوع کرونا در سال گذشته برای تعداد زیادی از کسبوکارها روزهای سختی را رقم زد؛ از کرکرههایی که…
س _۱۴ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۱۴ ۱۴-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\س
چگونه بازخورد مشتریان از مرکز تماس را بگیریم؟
نظرسنجی مشتری بخشی جداییناپذیر از مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر است. جدا از اینکه متدولوژی شما برای…
س _۱۴ _بهمن _۱۳۹۹\قبل از ظهر\۱۰ ۱۴-۱۱-۱۳۹۹\قبل از ظهر\س
رویگردانی مشتری (Customer Churn) چیست+پرسشنامه سنجش رویگردانی مشتری
آیا میدانستید که شرکتهای مطرح دنیا سالیانه ۱٫۶ تریلیون دلار به خاطر رویگردانی مشتری یا ریزش مشتری…
س _۷ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۱۶ ۷-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\س
بازخورد مشتریها را چطور بگیریم؟
بازخورد مشتریان برای کسبوکاری که به دنبال تولید محصول یا خدمت مورد نیاز مشتری است، حیاتی است.…
پ _۲۰ _آذر _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۲۱ ۲۰-۹-۱۳۹۹\بعد از ظهر\پ