س _۲۸ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۸-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\س
تجربه مشتری چیست؟ راهکارها و ابزارهای مدیریت تجربه مشتری + معرفی کتاب
مدیریت تجربه مشتری جزو اولویتهای کسبوکارهای بزرگ برای ۵ سال آینده است؛ چون شرکتهایی که بر تجربه…
د _۲۷ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۷-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\د
نمونه فرم نظرسنجی رستوران و کافه چیست و چه ویژگیهایی دارد؟ + سوالهای رایج فرم نظرسنجی غذا
"تنها یک تجربهی ناخوشایند کافیست تا مشتریان رستوران شما، رستوران دیگری را انتخاب کنند". این…
د _۲۷ _فروردین _۱۴۰۳\قبل از ظهر\۱۰ ۲۷-۱-۱۴۰۳\قبل از ظهر\د
نحوه سفارش در اینستاگرام و راهاندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی + ۳ اینفوگرافی ضروری
استفاده از امکانات اینستاگرام از یک سو و استفاده امکانات نرمافزارهایی مانند پرسلاین از سوی دیگر…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نمونه فرمهای بیمارستانی موردنیاز مراکز درمانی: از رضایت بیمار تا چارت علائم حیاتی
براساس تحقیقاتی که روی 2043 بیمار نروژی در استفاده از خدمات و فرمهای آنلاین درمانی انجام شده است،…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
رضایت شغلی چیست و چه عواملی دارد؟ + ۳ تکنیک برای افزایش چشمگیر رضایت شغلی
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
پاسخنامه آنلاین و نتایج را چطور در پُرسلاین بررسی کنیم؟
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
بریف چیست؟ هر آنچه باید درباره انواع بریف و آمادهسازی آنها بدانید
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
ارزش سازمانی چیست و چه شاخصهایی دارد؟ لیست ارزشها + ۳ برند موفق
ارزش سازمانی چیست و چطور باید ارزشهای سازمانی شرکتمان را مشخص کنیم؟ در این مقاله به صورت مفصل…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
باشگاه مشتریان چیست؟ از استراتژی راهاندازی تا اجرا و تحلیل
باشگاه مشتریان در واقع برنامهای است که طی آن، سازمان به مشتریان خاص و محدودی امکانات ویژه و…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
ساخت آزمون با پُرسلاین چه مراحلی دارد؟ راهنمای جامع آزمونساز آنلاین + عکس و ویدئو
احتمالا یادتان باشد یا تصاویر مکتبخانههای قدیمی را دیده باشید که در آن معلم ترکه به دست، پای…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نرخ بازگشت به هتل و اقامتگاه را با ارزیابی عملکرد افزایش دهید
به کمک انواع فرمهای هتلی و نظرسنجیهای هتل و اقامتگاه سنتی از نظر جنبههای مختلف، تجربه مهمانان…