چطور از شاخص خالص مروجان برای موفقیت وبسایت‌های نرم‌افزاری بهره‌مند شویم؟

استفاده از پرسشنامه NPS برای صاحبان وبسایت‌های نرم‌افزاری فواید زیادی را به همراه دارد. این نرم‌افزارها به کمک نتایج به دست آمده می‌توانند ارتباط بهتری با…


Read More

سوالات پرتکرار درباره ارزیابی عملکرد کارکنان با پرس‌لاین


Read More

نرخ تعامل اپلیکیشن چیست + ۶ روش کاربردی برای افزایش آن


Read More

چطور با گوشی موبایل پرسشنامه و آزمون بسازیم؟

ساخت آزمون آنلاین و پرسشنامه و انواع نظرسنجی با گوشی موبایل این روزها به کمک پرس‌لاین ممکن شده است. به کمک این راهنما می‌توانید از ۰ تا ۱۰۰ انواع پرسشنامه و…


Read More

راهنمای کامل صدای مشتری + معرفی ۶ ابزار کاربردی

شنیدن صدای مشتریان منجر به بهبود وفاداری مشتریان و تجربه آن‌ها می‌شود. برای شنیدن صدای مشتریان ابتدا این مقاله را بخوانید و سپس استراتژی مناسب را……


Read More

۱۰ شاخص ارزیابی تجربه کاربری؛ حیاتی برای کسب‌وکار شما


Read More

پُرس‌لاین در سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟

چند آمار جالب و تغییرات پرس‌لاین و امکانات جدیدی که در سال گذشته اراپه کردیم را در این مقاله……


Read More

فرهنگ تغییر سازمانی چیست و چرا باید همه مدیران برای تغییر در سازمانشان آماده باشند؟

شرکت‌هایی که می‌خواهند با شرایط جدید روز مطابقت بیشتری پیدا کنند و خلاق‌تر باشند با چالش‌های زیادی روبرو هستند اما یکی از این چالش‌ها تغییر سازمانی و ایجاد…


Read More

راهنمای کامل تدوین بوم مدل کسب‌وکار به همراه مثال

فکرهای خوب همیشه در ذهن می‌مانند و اولین قدم برای عملیاتی کردن فکرها و ایده‌ها، نوشتن آن‌هاست. با همین پیش‌فرض می‌توان گفت، بوم مدل کسب‌وکار، نمای تصویری از…


Read More