راهکارهای مدیریت تجربه مشتری برای بهبود وفاداری مشتری

دکتر نیهات تاوسون (Nihat Tavsan) در کتاب خود عصر حاضر را «عصر تجربه مشتریان» می‌نامد و معتقد است در فرآیند تحول بازاریابی، این روزها باید بیش از هر چیز دیگر…


Read More

آموزش طراحی و دیزاین صحیح پرسشنامه برای دریافت بازخورد و نرخ پاسخدهی بیشتر

طراحی صحیح و مناسب پرسشنامه آنلاین و نظرسنجی آنلاین به پاسخ‌دهندگان کمک می‌کند که درک بهتری از سوالات پیدا کنند، در مقابل اگر پرسشنامه‌ای طراحی ضعیف یا…


Read More

قابلیت‌های جدید پرس‌لاین در سال ۱۳۹۹ که کار سازمان‌ها را راحت‌تر کرد

سال ۱۳۹۹ برای بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها سالی پر از استرس و شکست و ناامیدی بود. سالی که در آن تمام دنیا درگیر ویروس کرونا شد و کسب‌وکارهای زیادی مجبور به…


Read More

در سالی که گذشت شرکت‌ها برای چه اهدافی به سراغ پرس‌لاین آمدند؟ – گزارش سال ۱۳۹۹

شیوع کرونا در سال گذشته برای تعداد زیادی از کسب‌وکارها روزهای سختی را رقم زد؛ از کرکره‌هایی که پایین کشیده شد تا فروشگاه‌هایی که به فضای آنلاین مهاجرت کردند و…


Read More

چگونه بازخورد مشتریان از مرکز تماس را بگیریم؟

نظرسنجی مشتری بخشی جدایی‌ناپذیر از مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر است. جدا از اینکه متدولوژی شما برای سنجش رضایت مشتری چه باشد، جمع‌آوری بازخورد مشتری بعد از…


Read More

رویگردانی مشتری (Customer Churn) چیست+پرسشنامه سنجش رویگردانی مشتری

آیا می‌دانستید که شرکت‌های مطرح دنیا سالیانه ۱٫۶ تریلیون دلار به خاطر رویگردانی مشتری یا ریزش مشتری از دست می‌دهند؟ رویگردانی مشتری یا ریزش مشتری (Customer…


Read More

بازخورد مشتری‌ها را چطور بگیریم؟

بازخورد مشتریان برای کسب‌و‌کاری که به دنبال تولید محصول یا خدمت مورد نیاز مشتری است، حیاتی است. بازخورد مشتری نه تنها راهنمایی برای تصمیم‌گیری آگاهانه مدیران…


Read More

اصول و نکات طراحی سوال غربالگری در تحقیقات بازار


Read More

تحول سازمانی و علل شکست در تغییرات سازمانی


Read More