پ _۲۰ _آبان _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۳ ۲۰-۸-۱۴۰۰\بعد از ظهر\پ
چطور استراتژی تجربه مشتریان را بهتر از رقبا تدوین کنیم؟ (راهنمای کامل به همراه مثال)
روشهای متنوعی برای طراحی استراتژی تجربه مشتری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از جامعترین روشهای طراحی استراتژی تجربه مشتری آشنا کنیم. این…
چ _۱۲ _آبان _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۷ ۱۲-۸-۱۴۰۰\قبل از ظهر\چ
راهنمای کامل شناخت و طراحی پرسونای مشتری در کسبوکارهای B2B و B2C
شناخت دقیق و کامل پرسونای مشتریان به شما کمک میکند محصولات و خدماتتان را متناسب با نیازهای مشتریان ارائه کنید، رضایت آنها را جلب کنید و نهایتا درآمد و فروش…
د _۳ _آبان _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۵ ۳-۸-۱۴۰۰\بعد از ظهر\د
کاملترین راهنمای ترسیم نقشه سفر مشتری + ابزارها و چند مثال
ترسیم نقشه سفر مشتری به کسبوکارها کمک میکند در مدیریت کلی کسبوکارشان دیدی بهتر داشته باشند و بتوانند فرآیندهای مختلف را بهتر پیشبینی و اجرا کنند. در این…
ی _۴ _مهر _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۰ ۴-۷-۱۴۰۰\قبل از ظهر\ی
چگونه اثربخشی وبینار و رویداد آنلاین را به بهترین شکل بسنجیم؟
س _۲۳ _شهریور _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۰ ۲۳-۶-۱۴۰۰\قبل از ظهر\س
اتوماسیون بازاریابی چیست و چطور کسبوکار شما را متحول میکند؟
ی _۱۴ _شهریور _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۴ ۱۴-۶-۱۴۰۰\بعد از ظهر\ی
خدمات مشتری و موفقیت مشتری چیست و چه ارتباطی با تجربه مشتری دارد؟
بخش پشتیبانی از مشتریان با موفقیت مشتری اقدامات متفاوتی برای بهبود تجربه مشتریان انجام میدهند. در این مقاله درباره تعاریف و تفاوتهای هریک و ارتباطشان با…
پ _۴ _شهریور _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۰ ۴-۶-۱۴۰۰\قبل از ظهر\پ
شاخص تلاش مشتری – شاخصی کلیدی در مدیریت تجربه مشتریان شما!
پ _۳ _تیر _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۰ ۳-۴-۱۴۰۰\قبل از ظهر\پ
راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان
نظرسنجی مشتریان یکی از شیوههای بهبود در کسبوکار است. با کسب نتایج ملموس از این راهکار متوجه خواهید شد، منابع خود را در چه حوزهای از کسبوکار و چگونه…
س _۱۸ _خرداد _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۱ ۱۸-۳-۱۴۰۰\قبل از ظهر\س
۷ اشتباه رایج در ساخت پرسشنامه آنلاین و نحوه اجتناب از آنها
اشتباهات رایج در نوشتن پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین، منجر به کاهش نرخ پاسخدهی یا جمعآوری دادههایی با کیفیت پایین میشوند. در این نوشته سعی میکنیم به بررسی ۷…