چطور استراتژی تجربه مشتریان را بهتر از رقبا تدوین کنیم؟ (راهنمای کامل به همراه مثال)

روش‌های متنوعی برای طراحی استراتژی تجربه مشتری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از جامع‌ترین روش‌های طراحی استراتژی تجربه مشتری آشنا کنیم. این…


Read More

راهنمای کامل شناخت و طراحی پرسونای مشتری در کسب‌وکارهای B2B و B2C

شناخت دقیق و کامل پرسونای مشتریان به شما کمک می‌کند محصولات و خدماتتان را متناسب با نیازهای مشتریان ارائه کنید، رضایت آن‌ها را جلب کنید و نهایتا درآمد و فروش…


Read More

کامل‌ترین راهنمای ترسیم نقشه سفر مشتری + ابزارها و چند مثال

ترسیم نقشه سفر مشتری به کسب‌وکارها کمک می‌کند در مدیریت کلی کسب‌وکارشان دیدی بهتر داشته باشند و بتوانند فرآیندهای مختلف را بهتر پیش‌بینی و اجرا کنند. در این…


Read More

چگونه اثربخشی وبینار و رویداد آنلاین را به بهترین شکل بسنجیم؟


Read More

اتوماسیون بازاریابی چیست و چطور کسب‌و‌کار شما را متحول می‌کند؟


Read More

خدمات مشتری و موفقیت مشتری چیست و چه ارتباطی با تجربه مشتری دارد؟

بخش پشتیبانی از مشتریان با موفقیت مشتری اقدامات متفاوتی برای بهبود تجربه مشتریان انجام می‌دهند. در این مقاله درباره تعاریف و تفاوت‌های هریک و ارتباطشان با…


Read More

شاخص تلاش مشتری – شاخصی کلیدی در مدیریت تجربه مشتریان شما!


Read More

راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان

نظرسنجی مشتریان یکی از شیوه‌های بهبود در کسب‌و‌کار است. با کسب نتایج ملموس از این راهکار متوجه خواهید شد، منابع خود را در چه حوزه‌ای از کسب‌و‌کار و چگونه…


Read More

۷ اشتباه رایج در ساخت پرسشنامه آنلاین و نحوه اجتناب از آن‌ها

اشتباهات رایج در نوشتن پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین،‌ منجر به کاهش نرخ پاسخ‌دهی یا جمع‌آوری داده‌هایی با کیفیت پایین می‌شوند. در این نوشته سعی می‌کنیم به بررسی ۷…


Read More