۱۰ نظرسنجی آنلاین موردنیاز برای توسعه کسب‌وکارها؛ از رضایت مشتری تا تعلق‌خاطر کارکنان

چرا باید از نظرسنجی آنلاین در کسب‌وکارمان استفاده کنیم و چه نظرسنجی‌هایی بیشترین کاربرد را برایمان دارند؟ این دو سوال را به طور کامل در این مقاله پاسخ…

Read More

لید جنریشن چیست و چطور باید لیدها را جذب کنیم؟

Read More

بهبود تجربه محصول و هر آنچه باید درمورد افزایش آن بدانید – نکته‌های فوق ویژه!

تجربه محصول چیست و چطور می‌توان با بهینه‌سازی آن به رشد درآمد و فروش رسید؟ در این مقاله……

Read More

تصحیح خودکار آزمون آنلاین و ارسال خودکار کلید آزمون به آزمون‌دهندگان

با تصحیح خودکار آزمون آنلاین در زمانتان صرفه‌جویی کنید و با نمایش کلید آزمون آنلاین، روند یادگیری را بهبود……

Read More

چطور هنر ارتباط بهتر در محیط کار را یاد بگیریم؟

هنر ارتباط بهتر در محیط کار می‌تواند به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود عملکرد سازمان و ساختار تیم‌ها استفاده……

Read More

وبینار منابع انسانی داده‌محور، نبایدها، اشتباهات و کج‌فهمی‌ها

در این وبینار از بدفهمی‌ها و اشتباهات رایج در داده‌های مدیریت منابع انسانی حرف زدیم. فایل این وبینار را می‌توانید از همین‌جا دانلود……

Read More

شاخص NPS 3.0 چیست؟ یا چطور مشتریان دوست‌داشتنی خود را شناسایی کنیم؟

شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل کننده آن است. درباره نرخ رشد اکتسابی یا همان NPS 3.0 در این مقاله بیشتر……

Read More

استراتژی مدیریت کارمندان با استعداد در استارتاپ یا آشنایی با اصول مدیریت فوق‌ستاره‌ها

ستاره‌ها، چه در محیط‌های ورزشی و هنری و چه در مجموعه‌های تجاری، موتورهای پیشران هستند. احتمال موفقیت هر پروژه‌ای با حضور یک یا چند نفر از این نخبگان افزایش…

Read More

چطور کارمندان با استعداد و هوشمند برای استارتاپ خود استخدام کنیم؟ + چک لیست

جذب یا حتی حفظ سرمایه انسانی برای استارتاپ‌های که خود احتمال بقای اندکی دارند، شبیه یک عملیات غیرممکن است. هر اندازه هم به دنبال نیروی متخصص‌تر و با استعدادتری…

Read More