ی _۲۴ _اردیبهشت _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۴ ۲۴-۲-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ی
چطور نرخ رویگردانی کارمندان با استعداد را کم کنیم؟
در این مطلب درباره نرخ رویگردانی کارمندان و تفاوت آن با ریزش کارمندان و علل بروز و روشهای کاهش نرخ ترک کارمندان هر سازمان صحبت……
د _۱۴ _آذر _۱۴۰۱\بعد از ظهر\۱۳ ۱۴-۹-۱۴۰۱\بعد از ظهر\د
پارادیتا چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟
اگر در فرایندهای نظرسنجی و تحلیل دادههای خود به مجموعهای از دادههای جانبی رسیدید و از آنها برای فهم بهتر دادههای اصلی استفاده کردید، در واقع از پارادیتا…
د _۹ _آبان _۱۴۰۱\قبل از ظهر\۱۱ ۹-۸-۱۴۰۱\قبل از ظهر\د
چطور از شاخص خالص مروجان برای موفقیت وبسایتهای نرمافزاری بهرهمند شویم؟
استفاده از پرسشنامه NPS برای صاحبان وبسایتهای نرمافزاری فواید زیادی را به همراه دارد. این نرمافزارها به کمک نتایج به دست آمده میتوانند ارتباط بهتری با…
چ _۶ _مهر _۱۴۰۱\بعد از ظهر\۱۴ ۶-۷-۱۴۰۱\بعد از ظهر\چ
سوالات پرتکرار درباره ارزیابی عملکرد کارکنان با پرسلاین
چ _۱۶ _شهریور _۱۴۰۱\بعد از ظهر\۱۸ ۱۶-۶-۱۴۰۱\بعد از ظهر\چ
نرخ تعامل اپلیکیشن چیست + ۶ روش کاربردی برای افزایش آن
ی _۳۰ _مرداد _۱۴۰۱\قبل از ظهر\۱۱ ۳۰-۵-۱۴۰۱\قبل از ظهر\ی
چطور با گوشی موبایل پرسشنامه و آزمون بسازیم؟
ساخت آزمون آنلاین و پرسشنامه و انواع نظرسنجی با گوشی موبایل این روزها به کمک پرسلاین ممکن شده است. به کمک این راهنما میتوانید از ۰ تا ۱۰۰ انواع پرسشنامه و…
ی _۲۶ _تیر _۱۴۰۱\قبل از ظهر\۱۱ ۲۶-۴-۱۴۰۱\قبل از ظهر\ی
راهنمای کامل صدای مشتری + معرفی ۶ ابزار کاربردی
شنیدن صدای مشتریان منجر به بهبود وفاداری مشتریان و تجربه آنها میشود. برای شنیدن صدای مشتریان ابتدا این مقاله را بخوانید و سپس استراتژی مناسب را……
ش _۲۱ _خرداد _۱۴۰۱\بعد از ظهر\۱۷ ۲۱-۳-۱۴۰۱\بعد از ظهر\ش
۱۰ شاخص ارزیابی تجربه کاربری؛ حیاتی برای کسبوکار شما
ش _۱۴ _اسفند _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۱ ۱۴-۱۲-۱۴۰۰\قبل از ظهر\ش
پُرسلاین در سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟
چند آمار جالب و تغییرات پرسلاین و امکانات جدیدی که در سال گذشته اراپه کردیم را در این مقاله……