س _۱۸ _خرداد _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۱ ۱۸-۳-۱۴۰۰\قبل از ظهر\س
۷ اشتباه رایج در ساخت پرسشنامه آنلاین و نحوه اجتناب از آنها
اشتباهات رایج در نوشتن پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین، منجر به کاهش نرخ پاسخدهی یا…
چ _۵ _خرداد _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۵ ۵-۳-۱۴۰۰\بعد از ظهر\چ
راهکارهای مدیریت تجربه مشتری برای بهبود وفاداری مشتری
دکتر نیهات تاوسون (Nihat Tavsan) در کتاب خود عصر حاضر را «عصر تجربه مشتریان»…
ی _۵ _اردیبهشت _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۹ ۵-۲-۱۴۰۰\بعد از ظهر\ی
آموزش طراحی و دیزاین صحیح پرسشنامه برای دریافت بازخورد و نرخ پاسخدهی بیشتر
طراحی صحیح و مناسب پرسشنامه آنلاین و نظرسنجی آنلاین به پاسخدهندگان کمک میکند که…
ی _۲۶ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۲۲ ۲۶-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\ی
قابلیتهای جدید پرسلاین در سال ۱۳۹۹ که کار سازمانها را راحتتر کرد
سال ۱۳۹۹ برای بسیاری از سازمانها و کسبوکارها سالی پر از استرس و شکست و ناامیدی…
ی _۲۶ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۱۲ ۲۶-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\ی
در سالی که گذشت شرکتها برای چه اهدافی به سراغ پرسلاین آمدند؟ – گزارش سال ۱۳۹۹
شیوع کرونا در سال گذشته برای تعداد زیادی از کسبوکارها روزهای سختی را رقم زد؛ از…
س _۱۴ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۱۴ ۱۴-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\س
چگونه بازخورد مشتریان از مرکز تماس را بگیریم؟
نظرسنجی مشتری بخشی جداییناپذیر از مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر است. جدا از اینکه…