د _۳ _آبان _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۵ ۳-۸-۱۴۰۰\بعد از ظهر\د
کاملترین راهنمای ترسیم نقشه سفر مشتری + ابزارها و چند مثال
ترسیم نقشه سفر مشتری به کسبوکارها کمک میکند در مدیریت کلی کسبوکارشان دیدی بهتر…
ی _۴ _مهر _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۰ ۴-۷-۱۴۰۰\قبل از ظهر\ی
چگونه اثربخشی وبینار و رویداد آنلاین را به بهترین شکل بسنجیم؟
س _۲۳ _شهریور _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۰ ۲۳-۶-۱۴۰۰\قبل از ظهر\س
اتوماسیون بازاریابی چیست و چطور کسبوکار شما را متحول میکند؟
ی _۱۴ _شهریور _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۴ ۱۴-۶-۱۴۰۰\بعد از ظهر\ی
خدمات مشتری و موفقیت مشتری چیست و چه ارتباطی با تجربه مشتری دارد؟
بخش پشتیبانی از مشتریان با موفقیت مشتری اقدامات متفاوتی برای بهبود تجربه مشتریان…
پ _۴ _شهریور _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۰ ۴-۶-۱۴۰۰\قبل از ظهر\پ
شاخص تلاش مشتری – شاخصی کلیدی در مدیریت تجربه مشتریان شما!
پ _۳ _تیر _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۰ ۳-۴-۱۴۰۰\قبل از ظهر\پ
راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان
نظرسنجی مشتریان یکی از شیوههای بهبود در کسبوکار است. با کسب نتایج ملموس از این…