ی _۲۶ _تیر _۱۴۰۱\قبل از ظهر\۱۱ ۲۶-۴-۱۴۰۱\قبل از ظهر\ی
راهنمای کامل صدای مشتری + معرفی ۶ ابزار کاربردی
شنیدن صدای مشتریان منجر به بهبود وفاداری مشتریان و تجربه آنها میشود. برای شنیدن…
ش _۲۱ _خرداد _۱۴۰۱\بعد از ظهر\۱۷ ۲۱-۳-۱۴۰۱\بعد از ظهر\ش
۱۰ شاخص ارزیابی تجربه کاربری؛ حیاتی برای کسبوکار شما
ش _۱۴ _اسفند _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۱ ۱۴-۱۲-۱۴۰۰\قبل از ظهر\ش
پُرسلاین در سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟
چند آمار جالب و تغییرات پرسلاین و امکانات جدیدی که در سال گذشته اراپه کردیم را در…
س _۱۶ _آذر _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۹ ۱۶-۹-۱۴۰۰\قبل از ظهر\س
فرهنگ تغییر سازمانی چیست و چرا باید همه مدیران برای تغییر در سازمانشان آماده باشند؟
شرکتهایی که میخواهند با شرایط جدید روز مطابقت بیشتری پیدا کنند و خلاقتر باشند با…
د _۸ _آذر _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۲۰ ۸-۹-۱۴۰۰\بعد از ظهر\د
راهنمای کامل تدوین بوم مدل کسبوکار به همراه مثال
فکرهای خوب همیشه در ذهن میمانند و اولین قدم برای عملیاتی کردن فکرها و ایدهها،…
پ _۲۰ _آبان _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۳ ۲۰-۸-۱۴۰۰\بعد از ظهر\پ
چطور استراتژی تجربه مشتریان را بهتر از رقبا تدوین کنیم؟ (راهنمای کامل به همراه مثال)
روشهای متنوعی برای طراحی استراتژی تجربه مشتری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما…