تجربه مشتری

تجربه مشتری چیست؟ راهکارها و ابزارهای مدیریت تجربه مشتری + معرفی کتاب

مدیریت تجربه مشتری جزو اولویت‌های کسب‌وکارهای بزرگ برای ۵ سال آینده است؛ چون…

نظرسنجی مشتریان رستوران و کافه از طریق فرم ساز آنلاین پرس لاین

نمونه فرم نظرسنجی رستوران و کافه چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ + سوال‌های رایج فرم نظرسنجی غذا

"تنها یک تجربه‌‌ی ناخوشایند کافیست تا مشتریان رستوران شما، رستوران دیگری را…

کسب درآمد در اینستاگرام

نحوه سفارش در اینستاگرام و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی + ۳ اینفوگرافی ضروری

استفاده از امکانات اینستاگرام از یک سو و استفاده امکانات نرم‌افزارهایی مانند…

فرم بیمارستانی

نمونه فرم‌های بیمارستانی موردنیاز مراکز درمانی: از رضایت بیمار تا چارت علائم حیاتی

براساس تحقیقاتی که روی 2043 بیمار نروژی در استفاده از خدمات و فرم‌های آنلاین…

رضایت شغلی

رضایت شغلی چیست و چه عواملی دارد؟ + ۳ تکنیک برای افزایش چشمگیر رضایت شغلی

پاسخنامه آنلاین و نتایج را چطور در پُرس‌لاین بررسی کنیم؟

بریف محتوا

بریف چیست؟ هر آنچه باید درباره انواع بریف و آماده‌سازی آن‌ها بدانید

ارزش‌های سازمانی

ارزش سازمانی چیست و چه شاخص‌هایی دارد؟ لیست ارزش‌ها + ۳ برند موفق

ارزش سازمانی چیست و چطور باید ارزش‌های سازمانی شرکتمان را مشخص کنیم؟ در این…

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان چیست؟ از استراتژی راه‌اندازی تا اجرا و تحلیل

باشگاه مشتریان در واقع برنامه‌ای است که طی آن، سازمان به مشتریان خاص و محدودی…

آزمون آنلاین

ساخت آزمون با پُرس‌لاین چه مراحلی دارد؟ راهنمای جامع آزمون‌ساز آنلاین + عکس و ویدئو

احتمالا یادتان باشد یا تصاویر مکتب‌خانه‌های قدیمی را دیده باشید که در آن معلم…

هتلداری

نرخ بازگشت به هتل و اقامتگاه را با ارزیابی عملکرد افزایش دهید

به کمک انواع فرم‌های هتلی و نظرسنجی‌های هتل و اقامتگاه سنتی از نظر جنبه‌های…

منابع تحقیقات بازار

کتاب تحقیقات بازار برای راه‌یابی به عمق افکار مشتری + دانلود ۴ کتاب تحقیقات بازاریابی

این یادداشت نه درباره تحلیل این دلایل که بیشتر به دنبال معرفی منابع تحقیقات…

افزایش تجربه مشتری با هوش مصنوعی ممکن است؟ داستان تحول ۳ برند

در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و جنبه‌های…

تغییر سازمانی چیست؟ | ۱۰ نوع تحول سازمانی + مراحل مدیریت تغییر

افزایش نرخ پاسخ

نرخ پاسخ‌دهی چیست؟ + ۱۰ تکنیک برای افزایش تعداد پاسخ‌ها به پرسشنامه آنلاین

وفاداری مشتریان

وفاداری مشتری چیست؟ راهنمای کامل سنجش وفاداری مشتریان

آمارهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تلاش برای نگهداشت مشتریان بسیار کم…

شاخص وفاداری کارکنان

eNPS چیست؟ | راهنمای جامع شاخص وفاداری کارکنان، روشی که اولین بار اپل از آن استفاده کرد

بر اساس گزارشی که نشریه فوربس (Forbes) از تحقیق روی 2 هزار کارمند منتشر کرده،…

porsline vs make

اتصال پُرس‌لاین به نرم‌افزار Make برای بهینه‌سازی امور کسب‌وکارها