• خانه
  • رضایت مشتری
  • آزمون ساز آنلاین
  • مدیریت تجربه مشتری
  • مدیریت تجربه کارکنان
  • تحقیقات بازاریابی
  • مدیریت تغییر
  • طراحی پرسشنامه آنلاین

عسل کاوسی

چ _۱۷ _آبان _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۱ ۱۷-۸-۱۴۰۲\قبل از ظهر\چ

لید جنریشن چیست و چطور باید لیدها را جذب کنیم؟


0 Comments30 Minutes

د _۸ _آبان _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۱ ۸-۸-۱۴۰۲\قبل از ظهر\د

بهبود تجربه محصول و هر آنچه باید درمورد افزایش آن بدانید – نکته‌های فوق ویژه!

تجربه محصول چیست و چطور می‌توان با بهینه‌سازی آن به رشد درآمد و فروش رسید؟…


0 Comments21 Minutes

پ _۴ _آبان _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۹ ۴-۸-۱۴۰۲\بعد از ظهر\پ

تصحیح خودکار آزمون آنلاین و ارسال خودکار کلید آزمون به آزمون‌دهندگان

با تصحیح خودکار آزمون آنلاین در زمانتان صرفه‌جویی کنید و با نمایش کلید…


0 Comments8 Minutes

ش _۸ _مهر _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۰ ۸-۷-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ش

چطور هنر ارتباط بهتر در محیط کار را یاد بگیریم؟

هنر ارتباط بهتر در محیط کار می‌تواند به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود…


0 Comments8 Minutes

س _۱۴ _شهریور _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۸ ۱۴-۶-۱۴۰۲\بعد از ظهر\س

وبینار منابع انسانی داده‌محور، نبایدها، اشتباهات و کج‌فهمی‌ها

در این وبینار از بدفهمی‌ها و اشتباهات رایج در داده‌های مدیریت منابع انسانی…


0 Comments1 Minutes

پ _۱ _تیر _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۲ ۱-۴-۱۴۰۲\بعد از ظهر\پ

شاخص NPS 3.0 چیست؟ یا چطور مشتریان دوست‌داشتنی خود را شناسایی کنیم؟

شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و…


0 Comments11 Minutes

ی _۷ _خرداد _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۵ ۷-۳-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ی

استراتژی مدیریت کارمندان با استعداد در استارتاپ یا آشنایی با اصول مدیریت فوق‌ستاره‌ها

ستاره‌ها، چه در محیط‌های ورزشی و هنری و چه در مجموعه‌های تجاری، موتورهای…


0 Comments15 Minutes

ی _۳۱ _اردیبهشت _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۹ ۳۱-۲-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ی

چطور کارمندان با استعداد و هوشمند برای استارتاپ خود استخدام کنیم؟ + چک لیست

جذب یا حتی حفظ سرمایه انسانی برای استارتاپ‌های که خود احتمال بقای اندکی…


0 Comments17 Minutes

Load more

Privacy Preference Center

Privacy Preferences