ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
باشگاه مشتریان چیست؟ از استراتژی راهاندازی تا اجرا و تحلیل
باشگاه مشتریان در واقع برنامهای است که طی آن، سازمان به مشتریان خاص و…
0 Comments16 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
ساخت آزمون با پُرسلاین چه مراحلی دارد؟ راهنمای جامع آزمونساز آنلاین + عکس و ویدئو
احتمالا یادتان باشد یا تصاویر مکتبخانههای قدیمی را دیده باشید که در آن…
2 Comments15 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نرخ بازگشت به هتل و اقامتگاه را با ارزیابی عملکرد افزایش دهید
به کمک انواع فرمهای هتلی و نظرسنجیهای هتل و اقامتگاه سنتی از نظر جنبههای…
0 Comments20 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
کتاب تحقیقات بازار برای راهیابی به عمق افکار مشتری + دانلود ۴ کتاب تحقیقات بازاریابی
این یادداشت نه درباره تحلیل این دلایل که بیشتر به دنبال معرفی منابع تحقیقات…
0 Comments18 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۶ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
افزایش تجربه مشتری با هوش مصنوعی ممکن است؟ داستان تحول ۳ برند
در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و جنبههای…
0 Comments18 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۶ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
تغییر سازمانی چیست؟ | ۱۰ نوع تحول سازمانی + مراحل مدیریت تغییر
0 Comments25 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نرخ پاسخدهی چیست؟ + ۱۰ تکنیک برای افزایش تعداد پاسخها به پرسشنامه آنلاین
0 Comments16 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
وفاداری مشتری چیست؟ راهنمای کامل سنجش وفاداری مشتریان
آمارهای زیادی وجود دارد که نشان میدهد تلاش برای نگهداشت مشتریان بسیار کم…
0 Comments18 Minutes