ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
وفاداری مشتری چیست؟ راهنمای کامل سنجش وفاداری مشتریان
آمارهای زیادی وجود دارد که نشان میدهد تلاش برای نگهداشت مشتریان بسیار کم…
0 Comments18 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
eNPS چیست؟ | راهنمای جامع شاخص وفاداری کارکنان، روشی که اولین بار اپل از آن استفاده کرد
بر اساس گزارشی که نشریه فوربس (Forbes) از تحقیق روی 2 هزار کارمند منتشر…
0 Comments15 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
اتصال پُرسلاین به نرمافزار Make برای بهینهسازی امور کسبوکارها
0 Comments12 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
رضایت مشتری به چه روشهایی سنجیده میشود؟ ۸ اصلی سنجش رضایت مشتری و ۶ تکنیک بهروز و پربازده
اولین شکایت مشتری ثبتشده در تاریخ بشر به سال ۱۷۵۰ قبل از میلاد مسیح…
1 Comment18 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
دستهبندی مشتریان چیست؟ راهنمای طبقهبندی مشتریان، مراحل و انواع آن
هرچه بیشتر مشتریان خود را بشناسید بهتر میتوانید برنامه بازاریابی خود را بر…
0 Comments27 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۳ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
رضایت مشتری چیست؟ راهنمای کامل اهمیت، چگونگی و ابزارهای سنجش رضایت مشتری
برخلاف باور عمومِ مدیران کسبوکارها، همیشه ارائه برترین و عالیترین خدمات…
0 Comments40 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۲ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
سوگیری چیست؟ راهنمای کامل سوگیری در نظرسنجی و معرفی انواع سوگیری در پرسشنامه
0 Comments22 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۲ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
زمان ارسال نظرسنجی مناسب برای بهبود تجربه مشتری و نرخ رشد درآمد
اگر میخواهید سنجش رضایت مشتریان را به طور صحیح انجام دهید باید تکنیکهای…
0 Comments9 Minutes