• خانه
  • رضایت مشتری
  • آزمون ساز آنلاین
  • مدیریت تجربه مشتری
  • مدیریت تجربه کارکنان
  • تحقیقات بازاریابی
  • مدیریت تغییر
  • طراحی پرسشنامه آنلاین

عسل کاوسی

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

وفاداری مشتری چیست؟ راهنمای کامل سنجش وفاداری مشتریان

آمارهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تلاش برای نگهداشت مشتریان بسیار کم…


0 Comments18 Minutes

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

eNPS چیست؟ | راهنمای جامع شاخص وفاداری کارکنان، روشی که اولین بار اپل از آن استفاده کرد

بر اساس گزارشی که نشریه فوربس (Forbes) از تحقیق روی 2 هزار کارمند منتشر…


0 Comments15 Minutes

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

اتصال پُرس‌لاین به نرم‌افزار Make برای بهینه‌سازی امور کسب‌وکارها


0 Comments12 Minutes

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

رضایت مشتری به چه روش‌هایی سنجیده می‌شود؟ ۸ اصلی سنجش رضایت مشتری و ۶ تکنیک به‌روز و پربازده

اولین شکایت مشتری ثبت‌شده در تاریخ بشر به سال ۱۷۵۰ قبل از میلاد مسیح…


1 Comment18 Minutes

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

دسته‌بندی مشتریان چیست؟ راهنمای طبقه‌بندی مشتریان، مراحل و انواع آن

هرچه بیشتر مشتریان خود را بشناسید بهتر می‌توانید برنامه بازاریابی خود را بر…


0 Comments27 Minutes

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۳ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

رضایت مشتری چیست؟ راهنمای کامل اهمیت، چگونگی و ابزارهای سنجش رضایت مشتری

برخلاف باور عمومِ مدیران کسب‌وکارها، همیشه ارائه برترین و عالی‌ترین خدمات…


0 Comments40 Minutes

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۲ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

سوگیری چیست؟ راهنمای کامل سوگیری در نظرسنجی و معرفی انواع سوگیری در پرسشنامه


0 Comments22 Minutes

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۲ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

زمان ارسال نظرسنجی مناسب برای بهبود تجربه مشتری و نرخ رشد درآمد

اگر می‌خواهید سنجش رضایت مشتریان را به طور صحیح انجام دهید باید تکنیک‌های…


0 Comments9 Minutes

Load more

Privacy Preference Center

Privacy Preferences