تجربه مشتری چیست؟ راهکارها و ابزارهای مدیریت تجربه مشتری + معرفی کتاب

مدیریت تجربه مشتری جزو اولویت‌های کسب‌وکارهای بزرگ برای ۵ سال آینده است؛ چون شرکت‌هایی که بر تجربه مشتریان خود تمرکز می‌کنند نرخ رویگردانی را کاهش می‌دهند،…

Read More

نمونه فرم نظرسنجی رستوران و کافه چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ + سوال‌های رایج فرم نظرسنجی غذا

"تنها یک تجربه‌‌ی ناخوشایند کافیست تا مشتریان رستوران شما، رستوران دیگری را انتخاب کنند". این جمله‌ایست که در ابتدای یکی از مقالات علمی-پژوهشی مجله‌ی فیوچر…

Read More

نحوه سفارش در اینستاگرام و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی + ۳ اینفوگرافی ضروری

استفاده از امکانات اینستاگرام از یک سو و استفاده امکانات نرم‌افزارهایی مانند پر‌س‌لاین از سوی دیگر به شما کمک می‌کند خاص باشید و در اینستاگرام به سرعت پیشرفت…

Read More

نمونه فرم‌های بیمارستانی موردنیاز مراکز درمانی: از رضایت بیمار تا چارت علائم حیاتی

براساس تحقیقاتی که روی 2043 بیمار نروژی در استفاده از خدمات و فرم‌های آنلاین درمانی انجام شده است، 90 درصد آن‌ها اذعان کرده‌اند که فرآیند تمدید نوبت به کمک…

Read More

رضایت شغلی چیست و چه عواملی دارد؟ + ۳ تکنیک برای افزایش چشمگیر رضایت شغلی

Read More

پاسخنامه آنلاین و نتایج را چطور در پُرس‌لاین بررسی کنیم؟

Read More

بریف چیست؟ هر آنچه باید درباره انواع بریف و آماده‌سازی آن‌ها بدانید

Read More

ارزش سازمانی چیست و چه شاخص‌هایی دارد؟ لیست ارزش‌ها + ۳ برند موفق

ارزش سازمانی چیست و چطور باید ارزش‌های سازمانی شرکتمان را مشخص کنیم؟ در این مقاله به صورت مفصل……

Read More

باشگاه مشتریان چیست؟ از استراتژی راه‌اندازی تا اجرا و تحلیل

باشگاه مشتریان در واقع برنامه‌ای است که طی آن، سازمان به مشتریان خاص و محدودی امکانات ویژه‌ و متفاوتی اعطا می‌کند. بدین ترتیب با القای احساس خاص بودن و عضوی از…

Read More