• خانه
  • رضایت مشتری
  • آزمون ساز آنلاین
  • مدیریت تجربه مشتری
  • مدیریت تجربه کارکنان
  • تحقیقات بازاریابی
  • مدیریت تغییر
  • طراحی پرسشنامه آنلاین

Blog Carousel

Carousel steadily growing in popularity over the past few years.

ش _۲۳ _فروردین _۱۴۰۴\قبل از ظهر\۱۰ ۲۳-۱-۱۴۰۴\قبل از ظهر\ش

نگاهی به آنچه در سال ۱۴۰۳ در پُرس‌لاین گذشت!


1 Comment11 Minutes

تجربه مشتری

س _۲۸ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۸-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\س

تجربه مشتری چیست؟ راهکارها و ابزارهای مدیریت تجربه مشتری + معرفی کتاب

مدیریت تجربه مشتری جزو اولویت‌های کسب‌وکارهای بزرگ برای ۵ سال آینده…


0 Comments35 Minutes

نظرسنجی مشتریان رستوران و کافه از طریق فرم ساز آنلاین پرس لاین

د _۲۷ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۷-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\د

نمونه فرم نظرسنجی رستوران و کافه چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ + سوال‌های رایج فرم نظرسنجی غذا

"تنها یک تجربه‌‌ی ناخوشایند کافیست تا مشتریان رستوران شما، رستوران…


0 Comments21 Minutes

کسب درآمد در اینستاگرام

د _۲۷ _فروردین _۱۴۰۳\قبل از ظهر\۱۰ ۲۷-۱-۱۴۰۳\قبل از ظهر\د

نحوه سفارش در اینستاگرام و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی + ۳ اینفوگرافی ضروری

استفاده از امکانات اینستاگرام از یک سو و استفاده امکانات…


0 Comments15 Minutes

فرم بیمارستانی

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

نمونه فرم‌های بیمارستانی موردنیاز مراکز درمانی: از رضایت بیمار تا چارت علائم حیاتی

براساس تحقیقاتی که روی 2043 بیمار نروژی در استفاده از خدمات و فرم‌های…


0 Comments15 Minutes

رضایت شغلی

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

رضایت شغلی چیست و چه عواملی دارد؟ + ۳ تکنیک برای افزایش چشمگیر رضایت شغلی


0 Comments25 Minutes

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

پاسخنامه آنلاین و نتایج را چطور در پُرس‌لاین بررسی کنیم؟


2 Comments8 Minutes

بریف محتوا

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

بریف چیست؟ هر آنچه باید درباره انواع بریف و آماده‌سازی آن‌ها بدانید


0 Comments30 Minutes

ارزش‌های سازمانی

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

ارزش سازمانی چیست و چه شاخص‌هایی دارد؟ لیست ارزش‌ها + ۳ برند موفق

ارزش سازمانی چیست و چطور باید ارزش‌های سازمانی شرکتمان را مشخص کنیم؟…


0 Comments23 Minutes

باشگاه مشتریان

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

باشگاه مشتریان چیست؟ از استراتژی راه‌اندازی تا اجرا و تحلیل

باشگاه مشتریان در واقع برنامه‌ای است که طی آن، سازمان به مشتریان خاص…


0 Comments16 Minutes

آزمون آنلاین

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

ساخت آزمون با پُرس‌لاین چه مراحلی دارد؟ راهنمای جامع آزمون‌ساز آنلاین + عکس و ویدئو

احتمالا یادتان باشد یا تصاویر مکتب‌خانه‌های قدیمی را دیده باشید که در…


2 Comments15 Minutes

هتلداری

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

نرخ بازگشت به هتل و اقامتگاه را با ارزیابی عملکرد افزایش دهید

به کمک انواع فرم‌های هتلی و نظرسنجی‌های هتل و اقامتگاه سنتی از نظر…


0 Comments20 Minutes

منابع تحقیقات بازار

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

کتاب تحقیقات بازار برای راه‌یابی به عمق افکار مشتری + دانلود ۴ کتاب تحقیقات بازاریابی

این یادداشت نه درباره تحلیل این دلایل که بیشتر به دنبال معرفی منابع…


0 Comments18 Minutes

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۶ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

افزایش تجربه مشتری با هوش مصنوعی ممکن است؟ داستان تحول ۳ برند

در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و…


0 Comments18 Minutes

ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۶ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی

تغییر سازمانی چیست؟ | ۱۰ نوع تحول سازمانی + مراحل مدیریت تغییر


0 Comments25 Minutes

Privacy Preference Center

Privacy Preferences