Show all مدیریت تغییر طراحی پرسشنامه آنلاین تحقیقات بازاریابی مدیریت تجربه کارکنان مدیریت تجربه مشتری مراحل تحقیقات بازار به صورت کاربردی و عملیby فائزه تاج آبی نحوه محاسبه میانگین و درصد در طیف لیکرت پرسشنامهby فائزه تاج آبی ۶ راهکار پرورش فرهنگ سازمانی برای دریافت بازخورد کارکنانby شروین رسولزادهفرد آگاهی از برند چیست و یا وقتی به علی دایی فکر میکنید، دقیقاً به چه فکر میکنید؟برخی برندها مترادف یک معنی خاص در ذهن مخاطب هستند، یعنی وقتی نام آنها را میشنوید یا میخوانید به یک محصول مشخص یا خدمات منحصربهفرد فکر…by عماد پورشهریاری انواع برندسازی چیست و چطور در صنایع مختلف برندسازی کنیم؟by معراج محمدی تعلقخاطر کارکنان یا اشتیاق شغلی چیست؟by عسل کاوسی نفوذ در بازار و هر آنچه باید درباره سنجش و بهبود آن بدانیدby عسل کاوسی NPS چیست؟ از صفر تا صد شاخص خالص مروجان یا NPSby عسل کاوسی