نرم افزار اتوماسیون فرم ساز

نرم‌افزار اتوماسیون فرم‌ساز چیست و چطور به کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

نرم‌افزار اتوماسیون فرم ساز یک ابزار کلیدی و البته ضروری برای همه نوع کسب‌وکار است. کاربرد نهایی این ابزارها مانند هر ابزار دیگری، پیش از…


پرسشنامه آنلاین

انواع سوالات پرسشنامه؛ از کارکرد تا معیارهای ایده‌آل

ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش تعیین برنامه و اهداف آینده سازمان پرسشنامه آنلاین است. اما نه به آن معنی که هر پرسشنامه آنلاینی می‌تواند چنین…


مدل ادکار

مراحل مدیریت تغییر فرهنگ سازمانی در مدل ادکار (ADKAR)

برای شروع تغییر در گروه،‌ هیچ‌گاه به‌صورت انفرادی نمی‌توان اقدام کرد. چنانچه نیاز به تغییر و تمایل برای اقدام  در گروه به وجود بیاید، با…


زمان ارسال نظرسنجی مشتریان

زمان ارسال نظرسنجی مناسب برای بهبود تجربه مشتری و نرخ رشد درآمد

اگر می‌خواهید سنجش رضایت مشتریان را به طور صحیح انجام دهید باید تکنیک‌های رضایت سنجی مشتری را به خوبی بدانید. یکی از تکنیک‌های مهمی که باید…


رضایت مشتری

رضایت مشتری چیست؟ راهنمای کامل اهمیت، چگونگی و ابزارهای سنجش رضایت مشتری

برخلاف باور عمومِ مدیران کسب‌وکارها، همیشه ارائه برترین و عالی‌ترین خدمات به مشتری، تامین کننده رضایت مشتری نیست! در واقع، برای جلب رضایت…


سگمنتیشن مشتری

دسته‌بندی مشتریان چیست؟ راهنمای طبقه‌بندی مشتریان، مراحل و انواع آن

هرچه بیشتر مشتریان خود را بشناسید بهتر می‌توانید برنامه بازاریابی خود را بر اساس نیازها، خواسته‌ها و رفتارهای آن‌ها طراحی کنید چرا که اصل…