چ _۲۴ _آبان _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۰۰ ۲۴-۸-۱۴۰۲\قبل از ظهر\چ
۱۰ نظرسنجی آنلاین موردنیاز برای توسعه کسبوکارها؛ از رضایت مشتری تا تعلقخاطر کارکنان
چرا باید از نظرسنجی آنلاین در کسبوکارمان استفاده کنیم و چه نظرسنجیهایی…
چ _۱۷ _آبان _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۱ ۱۷-۸-۱۴۰۲\قبل از ظهر\چ
لید جنریشن چیست و چطور باید لیدها را جذب کنیم؟
د _۸ _آبان _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۱ ۸-۸-۱۴۰۲\قبل از ظهر\د
بهبود تجربه محصول و هر آنچه باید درمورد افزایش آن بدانید – نکتههای فوق ویژه!
تجربه محصول چیست و چطور میتوان با بهینهسازی آن به رشد درآمد و فروش رسید؟ در…
پ _۴ _آبان _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۹ ۴-۸-۱۴۰۲\بعد از ظهر\پ
تصحیح خودکار آزمون آنلاین و ارسال خودکار کلید آزمون به آزموندهندگان
با تصحیح خودکار آزمون آنلاین در زمانتان صرفهجویی کنید و با نمایش کلید آزمون…
ش _۸ _مهر _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۰ ۸-۷-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ش
چطور هنر ارتباط بهتر در محیط کار را یاد بگیریم؟
هنر ارتباط بهتر در محیط کار میتواند بهعنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود عملکرد…
س _۱۴ _شهریور _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۸ ۱۴-۶-۱۴۰۲\بعد از ظهر\س
وبینار منابع انسانی دادهمحور، نبایدها، اشتباهات و کجفهمیها
در این وبینار از بدفهمیها و اشتباهات رایج در دادههای مدیریت منابع انسانی حرف…
پ _۱ _تیر _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۲ ۱-۴-۱۴۰۲\بعد از ظهر\پ
شاخص NPS 3.0 چیست؟ یا چطور مشتریان دوستداشتنی خود را شناسایی کنیم؟
شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل…
ی _۷ _خرداد _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۵ ۷-۳-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ی
استراتژی مدیریت کارمندان با استعداد در استارتاپ یا آشنایی با اصول مدیریت فوقستارهها
ستارهها، چه در محیطهای ورزشی و هنری و چه در مجموعههای تجاری، موتورهای پیشران…
ی _۳۱ _اردیبهشت _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۹ ۳۱-۲-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ی
چطور کارمندان با استعداد و هوشمند برای استارتاپ خود استخدام کنیم؟ + چک لیست
جذب یا حتی حفظ سرمایه انسانی برای استارتاپهای که خود احتمال بقای اندکی دارند،…