راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان
نظرسنجی مشتریان یکی از شیوههای بهبود در کسبوکار است. با کسب نتایج ملموس از این راهکار متوجه خواهید شد، منابع خود را در چه حوزهای از کسبوکار و چگونه اختصاص دهید.……
0 Comments14 Minutes
۷ اشتباه رایج در ساخت پرسشنامه آنلاین و نحوه اجتناب از آنها
اشتباهات رایج در نوشتن پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین، منجر به کاهش نرخ پاسخدهی یا جمعآوری دادههایی با کیفیت پایین میشوند. در این نوشته سعی میکنیم به بررسی ۷ اشتباه رایج در طراحی پرسشنامه آنلاین و…
0 Comments10 Minutes
راهکارهای مدیریت تجربه مشتری برای بهبود وفاداری مشتری
دکتر نیهات تاوسون (Nihat Tavsan) در کتاب خود عصر حاضر را «عصر تجربه مشتریان» مینامد و معتقد است در فرآیند تحول بازاریابی، این روزها باید بیش از هر چیز دیگر برای بهبود تجربه مشتریان تلاش……
0 Comments17 Minutes
آموزش طراحی و دیزاین صحیح پرسشنامه برای دریافت بازخورد و نرخ پاسخدهی بیشتر
طراحی صحیح و مناسب پرسشنامه آنلاین و نظرسنجی آنلاین به پاسخدهندگان کمک میکند که درک بهتری از سوالات پیدا کنند، در مقابل اگر پرسشنامهای طراحی ضعیف یا نامناسبی داشته باشد، سوالات پرسشنامه به درستی…
0 Comments17 Minutes
قابلیتهای جدید پرسلاین در سال ۱۳۹۹ که کار سازمانها را راحتتر کرد
سال ۱۳۹۹ برای بسیاری از سازمانها و کسبوکارها سالی پر از استرس و شکست و ناامیدی بود. سالی که در آن تمام دنیا درگیر ویروس کرونا شد و کسبوکارهای زیادی مجبور به تعدیل نیرو یا تعطیلی کسبوکارشان شدند.…
0 Comments17 Minutes
در سالی که گذشت شرکتها برای چه اهدافی به سراغ پرسلاین آمدند؟ – گزارش سال ۱۳۹۹
شیوع کرونا در سال گذشته برای تعداد زیادی از کسبوکارها روزهای سختی را رقم زد؛ از کرکرههایی که پایین کشیده شد تا فروشگاههایی که به فضای آنلاین مهاجرت کردند و با مقولهای جدید به نامِ بازاریابی…
0 Comments11 Minutes