چگونه بازخورد مشتریان از مرکز تماس را بگیریم؟

نظرسنجی مشتری بخشی جدایی‌ناپذیر از مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر است. جدا از اینکه متدولوژی شما برای سنجش رضایت مشتری چه باشد، جمع‌آوری بازخورد مشتری بعد از تماس کمک……


0 Comments7 Minutes

رویگردانی مشتری (Customer Churn) چیست+پرسشنامه سنجش رویگردانی مشتری

آیا می‌دانستید که شرکت‌های مطرح دنیا سالیانه ۱٫۶ تریلیون دلار به خاطر رویگردانی مشتری یا ریزش مشتری از دست می‌دهند؟ رویگردانی مشتری یا ریزش مشتری (Customer Churn) اتفاقی ناراحت‌کننده برای هر…


0 Comments5 Minutes

بازخورد مشتری‌ها را چطور بگیریم؟

بازخورد مشتریان برای کسب‌و‌کاری که به دنبال تولید محصول یا خدمت مورد نیاز مشتری است، حیاتی است. بازخورد مشتری نه تنها راهنمایی برای تصمیم‌گیری آگاهانه مدیران فراهم می‌کند، بلکه برای اندازه‌گیری رضایت…


0 Comments12 Minutes