راهنمای کامل صدای مشتری + معرفی ۶ ابزار کاربردی
شنیدن صدای مشتریان منجر به بهبود وفاداری مشتریان و تجربه آنها میشود. برای شنیدن صدای مشتریان ابتدا این مقاله را بخوانید و سپس استراتژی مناسب را……
0 Comments18 Minutes
پُرسلاین در سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟
چند آمار جالب و تغییرات پرسلاین و امکانات جدیدی که در سال گذشته اراپه کردیم را در این مقاله بخوانید.
0 Comments6 Minutes
فرهنگ تغییر سازمانی چیست و چرا باید همه مدیران برای تغییر در سازمانشان آماده باشند؟
شرکتهایی که میخواهند با شرایط جدید روز مطابقت بیشتری پیدا کنند و خلاقتر باشند با چالشهای زیادی روبرو هستند اما یکی از این چالشها تغییر سازمانی و ایجاد فرهنگ آن در میان کارمندانشان……
0 Comments15 Minutes
راهنمای کامل تدوین بوم مدل کسبوکار به همراه مثال
فکرهای خوب همیشه در ذهن میمانند و اولین قدم برای عملیاتی کردن فکرها و ایدهها، نوشتن آنهاست. با همین پیشفرض میتوان گفت، بوم مدل کسبوکار، نمای تصویری از بخشهای متفاوت کسبوکار است. چطور بوم…
0 Comments33 Minutes
چطور استراتژی تجربه مشتریان را بهتر از رقبا تدوین کنیم؟ (راهنمای کامل به همراه مثال)
روشهای متنوعی برای طراحی استراتژی تجربه مشتری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از جامعترین روشهای طراحی استراتژی تجربه مشتری آشنا کنیم. این روش ترکیبی از روشهای موجود است که مزایای…
0 Comments34 Minutes