پارادیتا چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

اگر در فرایندهای نظرسنجی و تحلیل داده‌های خود به مجموعه‌ای از داده‌های جانبی رسیدید و از آن‌ها برای فهم بهتر داده‌های اصلی استفاده کردید، در واقع از پارادیتا استفاده……


0 Comments7 Minutes

چطور از شاخص خالص مروجان برای موفقیت وبسایت‌های نرم‌افزاری بهره‌مند شویم؟

استفاده از پرسشنامه NPS برای صاحبان وبسایت‌های نرم‌افزاری فواید زیادی را به همراه دارد. این نرم‌افزارها به کمک نتایج به دست آمده می‌توانند ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنند، نقشه راه محصول خود…


1 Comment9 Minutes

چطور با گوشی موبایل پرسشنامه و آزمون بسازیم؟

ساخت آزمون آنلاین و پرسشنامه و انواع نظرسنجی با گوشی موبایل این روزها به کمک پرس‌لاین ممکن شده است. به کمک این راهنما می‌توانید از ۰ تا ۱۰۰ انواع پرسشنامه و آزمون را در تلفن همراه خود هر جا و هر…


0 Comments10 Minutes

راهنمای کامل صدای مشتری + معرفی ۶ ابزار کاربردی

شنیدن صدای مشتریان منجر به بهبود وفاداری مشتریان و تجربه آن‌ها می‌شود. برای شنیدن صدای مشتریان ابتدا این مقاله را بخوانید و سپس استراتژی مناسب را……


0 Comments18 Minutes