س _۲۸ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۸-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\س
تجربه مشتری چیست؟ راهکارها و ابزارهای مدیریت تجربه مشتری + معرفی کتاب
مدیریت تجربه مشتری جزو اولویتهای کسبوکارهای بزرگ برای ۵ سال آینده است؛ چون…
د _۲۷ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۷-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\د
نمونه فرم نظرسنجی رستوران و کافه چیست و چه ویژگیهایی دارد؟ + سوالهای رایج فرم نظرسنجی غذا
"تنها یک تجربهی ناخوشایند کافیست تا مشتریان رستوران شما، رستوران دیگری را…
د _۲۷ _فروردین _۱۴۰۳\قبل از ظهر\۱۰ ۲۷-۱-۱۴۰۳\قبل از ظهر\د
نحوه سفارش در اینستاگرام و راهاندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی + ۳ اینفوگرافی ضروری
استفاده از امکانات اینستاگرام از یک سو و استفاده امکانات نرمافزارهایی مانند…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نمونه فرمهای بیمارستانی موردنیاز مراکز درمانی: از رضایت بیمار تا چارت علائم حیاتی
براساس تحقیقاتی که روی 2043 بیمار نروژی در استفاده از خدمات و فرمهای آنلاین…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
رضایت شغلی چیست و چه عواملی دارد؟ + ۳ تکنیک برای افزایش چشمگیر رضایت شغلی
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
پاسخنامه آنلاین و نتایج را چطور در پُرسلاین بررسی کنیم؟
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
بریف چیست؟ هر آنچه باید درباره انواع بریف و آمادهسازی آنها بدانید
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
ارزش سازمانی چیست و چه شاخصهایی دارد؟ لیست ارزشها + ۳ برند موفق
ارزش سازمانی چیست و چطور باید ارزشهای سازمانی شرکتمان را مشخص کنیم؟ در این…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
باشگاه مشتریان چیست؟ از استراتژی راهاندازی تا اجرا و تحلیل
باشگاه مشتریان در واقع برنامهای است که طی آن، سازمان به مشتریان خاص و محدودی…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
ساخت آزمون با پُرسلاین چه مراحلی دارد؟ راهنمای جامع آزمونساز آنلاین + عکس و ویدئو
احتمالا یادتان باشد یا تصاویر مکتبخانههای قدیمی را دیده باشید که در آن معلم…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نرخ بازگشت به هتل و اقامتگاه را با ارزیابی عملکرد افزایش دهید
به کمک انواع فرمهای هتلی و نظرسنجیهای هتل و اقامتگاه سنتی از نظر جنبههای…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
کتاب تحقیقات بازار برای راهیابی به عمق افکار مشتری + دانلود ۴ کتاب تحقیقات بازاریابی
این یادداشت نه درباره تحلیل این دلایل که بیشتر به دنبال معرفی منابع تحقیقات…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۶ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
افزایش تجربه مشتری با هوش مصنوعی ممکن است؟ داستان تحول ۳ برند
در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و جنبههای…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۶ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
تغییر سازمانی چیست؟ | ۱۰ نوع تحول سازمانی + مراحل مدیریت تغییر
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نرخ پاسخدهی چیست؟ + ۱۰ تکنیک برای افزایش تعداد پاسخها به پرسشنامه آنلاین
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
وفاداری مشتری چیست؟ راهنمای کامل سنجش وفاداری مشتریان
آمارهای زیادی وجود دارد که نشان میدهد تلاش برای نگهداشت مشتریان بسیار کم…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
eNPS چیست؟ | راهنمای جامع شاخص وفاداری کارکنان، روشی که اولین بار اپل از آن استفاده کرد
بر اساس گزارشی که نشریه فوربس (Forbes) از تحقیق روی 2 هزار کارمند منتشر کرده،…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی