س _۲۸ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۸-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\س
تجربه مشتری چیست؟ راهکارها و ابزارهای مدیریت تجربه مشتری + معرفی کتاب
مدیریت تجربه مشتری جزو اولویتهای کسبوکارهای بزرگ برای ۵ سال آینده است؛…
0 Comments35 Minutes
د _۲۷ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۷-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\د
نمونه فرم نظرسنجی رستوران و کافه چیست و چه ویژگیهایی دارد؟ + سوالهای رایج فرم نظرسنجی غذا
"تنها یک تجربهی ناخوشایند کافیست تا مشتریان رستوران شما، رستوران دیگری را…
0 Comments21 Minutes
د _۲۷ _فروردین _۱۴۰۳\قبل از ظهر\۱۰ ۲۷-۱-۱۴۰۳\قبل از ظهر\د
نحوه سفارش در اینستاگرام و راهاندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی + ۳ اینفوگرافی ضروری
استفاده از امکانات اینستاگرام از یک سو و استفاده امکانات نرمافزارهایی…
0 Comments15 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نمونه فرمهای بیمارستانی موردنیاز مراکز درمانی: از رضایت بیمار تا چارت علائم حیاتی
براساس تحقیقاتی که روی 2043 بیمار نروژی در استفاده از خدمات و فرمهای…
0 Comments15 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
رضایت شغلی چیست و چه عواملی دارد؟ + ۳ تکنیک برای افزایش چشمگیر رضایت شغلی
0 Comments25 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۹ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
پاسخنامه آنلاین و نتایج را چطور در پُرسلاین بررسی کنیم؟
2 Comments8 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
بریف چیست؟ هر آنچه باید درباره انواع بریف و آمادهسازی آنها بدانید
0 Comments30 Minutes
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
ارزش سازمانی چیست و چه شاخصهایی دارد؟ لیست ارزشها + ۳ برند موفق
ارزش سازمانی چیست و چطور باید ارزشهای سازمانی شرکتمان را مشخص کنیم؟ در این…
0 Comments23 Minutes