مدیریت تجربه مشتری جزو اولویت‌های کسب‌وکارهای بزرگ برای ۵ سال آینده است؛ چون شرکت‌هایی که بر تجربه مشتریان خود تمرکز می‌کنند نرخ رویگردانی را کاهش می‌دهند، میزان درآمد خود را افزایش خواهند داد و به سودهای بیشتری دست پیدا خواهند کرد.

“تنها یک تجربه‌‌ی ناخوشایند کافیست تا مشتریان رستوران شما، رستوران دیگری را انتخاب کنند”. این جمله‌ایست که در ابتدای یکی از مقالات علمی-پژوهشی مجله‌ی فیوچر بیزنس می‌بینیم. در این مقاله، دلایل موثر بر بازگشت مشتریان به رستوران‌ها بررسی شده!

استفاده از امکانات اینستاگرام از یک سو و استفاده امکانات نرم‌افزارهایی مانند پر‌س‌لاین از سوی دیگر به شما کمک می‌کند خاص باشید و در اینستاگرام به سرعت پیشرفت کنید.

براساس تحقیقاتی که روی ۲۰۴۳ بیمار نروژی در استفاده از خدمات و فرم‌های آنلاین درمانی انجام شده است، ۹۰ درصد آن‌ها اذعان کرده‌اند که فرآیند تمدید نوبت به کمک فرم‌های آنلاین ساده‌تر است و ۷۶ درصد دید کلی بهتری نسبت به روند درمانی خود پیدا کرده‌اند.

بر اساس تحقیقات انجام شده در شرکت مکنزی، از آپریل ۲۰۲۱ به بعد، بیش از ۱۹ میلیون کارمند آمریکایی شغل […]

بخش مهمی از روند تحلیل و به‌کارگیری داده‌ها منوط به واکاوی و مطالعه‌ی دقیق پاسخ‌های پرسشنامه‌ها و فرم‌هاست. در به‌روزرسانی […]

تا به حال برایتان پیش آمده است که پروژه‌ای بگیرید و نتوانید خود را با اهداف و انتظارهای کارفرمایتان همسو […]

ارزش سازمانی چیست و چطور باید ارزش‌های سازمانی شرکتمان را مشخص کنیم؟ در این مقاله به صورت مفصل بخوانید.

باشگاه مشتریان در واقع برنامه‌ای است که طی آن، سازمان به مشتریان خاص و محدودی امکانات ویژه‌ و متفاوتی اعطا می‌کند. بدین ترتیب با القای احساس خاص بودن و عضوی از گروه متفاوتی بودن سعی می‌کند ارزش طول عمر مشتریان خود را افزایش دهد.

احتمالا یادتان باشد یا تصاویر مکتب‌خانه‌های قدیمی را دیده باشید که در آن معلم ترکه به دست، پای کودکی را به فلک بسته تا به روش خود فرایند آموزش را تکمیل کند. البته که کودک به این فلک و ترکه اعتراضی نمی‌کرد و معلم هم استفاده از این روش را امری طبیعی می‌دانست. اما اگر امروز معلمی یا استادی بخواهد از این روش برای آموزش استفاده کند چه می‌شود؟