ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
کتاب تحقیقات بازار برای راهیابی به عمق افکار مشتری + دانلود ۴ کتاب تحقیقات بازاریابی
این یادداشت نه درباره تحلیل این دلایل که بیشتر به دنبال معرفی منابع تحقیقات بازار است، منابعی که…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۶ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
افزایش تجربه مشتری با هوش مصنوعی ممکن است؟ داستان تحول ۳ برند
در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و جنبههای مختلف آن را مورد بررسی…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۶ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
تغییر سازمانی چیست؟ | ۱۰ نوع تحول سازمانی + مراحل مدیریت تغییر
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نرخ پاسخدهی چیست؟ + ۱۰ تکنیک برای افزایش تعداد پاسخها به پرسشنامه آنلاین
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
وفاداری مشتری چیست؟ راهنمای کامل سنجش وفاداری مشتریان
آمارهای زیادی وجود دارد که نشان میدهد تلاش برای نگهداشت مشتریان بسیار کم هزینهتر از به دست آوردن…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
eNPS چیست؟ | راهنمای جامع شاخص وفاداری کارکنان، روشی که اولین بار اپل از آن استفاده کرد
بر اساس گزارشی که نشریه فوربس (Forbes) از تحقیق روی 2 هزار کارمند منتشر کرده، 82 درصد کارکنان به…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
اتصال پُرسلاین به نرمافزار Make برای بهینهسازی امور کسبوکارها
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
رضایت مشتری به چه روشهایی سنجیده میشود؟ ۸ اصلی سنجش رضایت مشتری و ۶ تکنیک بهروز و پربازده
اولین شکایت مشتری ثبتشده در تاریخ بشر به سال ۱۷۵۰ قبل از میلاد مسیح بازمیگردد؛ متن لوح نشان…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۴ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
دستهبندی مشتریان چیست؟ راهنمای طبقهبندی مشتریان، مراحل و انواع آن
هرچه بیشتر مشتریان خود را بشناسید بهتر میتوانید برنامه بازاریابی خود را بر اساس نیازها، خواستهها…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۳ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
رضایت مشتری چیست؟ راهنمای کامل اهمیت، چگونگی و ابزارهای سنجش رضایت مشتری
برخلاف باور عمومِ مدیران کسبوکارها، همیشه ارائه برترین و عالیترین خدمات به مشتری، تامین کننده…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۲ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی