منابع تحقیقات بازار

کتاب تحقیقات بازار برای راه‌یابی به عمق افکار مشتری + دانلود ۴ کتاب تحقیقات بازاریابی

این یادداشت نه درباره تحلیل این دلایل که بیشتر به دنبال معرفی منابع تحقیقات بازار است، منابعی که…


افزایش تجربه مشتری با هوش مصنوعی ممکن است؟ داستان تحول ۳ برند

در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و جنبه‌های مختلف آن را مورد بررسی…


تغییر سازمانی چیست؟ | ۱۰ نوع تحول سازمانی + مراحل مدیریت تغییر


وفاداری مشتریان

وفاداری مشتری چیست؟ راهنمای کامل سنجش وفاداری مشتریان

آمارهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تلاش برای نگهداشت مشتریان بسیار کم هزینه‌تر از به دست آوردن…


شاخص وفاداری کارکنان

eNPS چیست؟ | راهنمای جامع شاخص وفاداری کارکنان، روشی که اولین بار اپل از آن استفاده کرد

بر اساس گزارشی که نشریه فوربس (Forbes) از تحقیق روی 2 هزار کارمند منتشر کرده، 82 درصد کارکنان به…


تکنیک های سنجش رضایت مشتری

رضایت مشتری به چه روش‌هایی سنجیده می‌شود؟ ۸ اصلی سنجش رضایت مشتری و ۶ تکنیک به‌روز و پربازده

اولین شکایت مشتری ثبت‌شده در تاریخ بشر به سال ۱۷۵۰ قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد؛ متن لوح نشان…


سگمنتیشن مشتری

دسته‌بندی مشتریان چیست؟ راهنمای طبقه‌بندی مشتریان، مراحل و انواع آن

هرچه بیشتر مشتریان خود را بشناسید بهتر می‌توانید برنامه بازاریابی خود را بر اساس نیازها، خواسته‌ها…


رضایت مشتری

رضایت مشتری چیست؟ راهنمای کامل اهمیت، چگونگی و ابزارهای سنجش رضایت مشتری

برخلاف باور عمومِ مدیران کسب‌وکارها، همیشه ارائه برترین و عالی‌ترین خدمات به مشتری، تامین کننده…