بازخورد مشتریها را چطور بگیریم؟
بازخورد مشتریان برای کسبوکاری که به دنبال تولید محصول یا خدمت مورد نیاز مشتری است، حیاتی است. بازخورد مشتری نه تنها راهنمایی برای…
رویگردانی مشتری (Customer Churn) چیست+پرسشنامه سنجش رویگردانی مشتری
آیا میدانستید که شرکتهای مطرح دنیا سالیانه ۱٫۶ تریلیون دلار به خاطر رویگردانی مشتری یا ریزش مشتری از دست میدهند؟ رویگردانی مشتری یا ریزش…
چگونه بازخورد مشتریان از مرکز تماس را بگیریم؟
نظرسنجی مشتری بخشی جداییناپذیر از مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر است. جدا از اینکه متدولوژی شما برای سنجش رضایت مشتری چه باشد، جمعآوری…
در سالی که گذشت شرکتها برای چه اهدافی به سراغ پرسلاین آمدند؟ – گزارش سال ۱۳۹۹
شیوع کرونا در سال گذشته برای تعداد زیادی از کسبوکارها روزهای سختی را رقم زد؛ از کرکرههایی که پایین کشیده شد تا فروشگاههایی که به فضای…
قابلیتهای جدید پرسلاین در سال ۱۳۹۹ که کار سازمانها را راحتتر کرد
سال ۱۳۹۹ برای بسیاری از سازمانها و کسبوکارها سالی پر از استرس و شکست و ناامیدی بود. سالی که در آن تمام دنیا درگیر ویروس کرونا شد و…
آموزش طراحی و دیزاین صحیح پرسشنامه برای دریافت بازخورد و نرخ پاسخدهی بیشتر
طراحی صحیح و مناسب پرسشنامه آنلاین و نظرسنجی آنلاین به پاسخدهندگان کمک میکند که درک بهتری از سوالات پیدا کنند، در مقابل اگر پرسشنامهای…
راهکارهای مدیریت تجربه مشتری برای بهبود وفاداری مشتری
دکتر نیهات تاوسون (Nihat Tavsan) در کتاب خود عصر حاضر را «عصر تجربه مشتریان» مینامد و معتقد است در فرآیند تحول بازاریابی، این روزها باید…