۷ اشتباه رایج در ساخت پرسشنامه آنلاین و نحوه اجتناب از آن‌ها

اشتباهات رایج در نوشتن پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین،‌ منجر به کاهش نرخ پاسخ‌دهی یا جمع‌آوری داده‌هایی با کیفیت پایین می‌شوند. در این نوشته سعی…


انواع نظرسنجی

راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان

نظرسنجی مشتریان یکی از شیوه‌های بهبود در کسب‌و‌کار است. با کسب نتایج ملموس از این راهکار متوجه خواهید شد، منابع خود را در چه حوزه‌ای از…


موفقیت مشتری و خدمات مشتری

خدمات مشتری و موفقیت مشتری چیست و چه ارتباطی با تجربه مشتری دارد؟

بخش پشتیبانی از مشتریان با موفقیت مشتری اقدامات متفاوتی برای بهبود تجربه مشتریان انجام می‌دهند. در این مقاله درباره تعاریف و تفاوت‌های هریک…


نقشه سفر مشتری

کامل‌ترین راهنمای ترسیم نقشه سفر مشتری + ابزارها و چند مثال

ترسیم نقشه سفر مشتری به کسب‌وکارها کمک می‌کند در مدیریت کلی کسب‌وکارشان دیدی بهتر داشته باشند و بتوانند فرآیندهای مختلف را بهتر پیش‌بینی و…


پرسونای مشتری

راهنمای کامل شناخت و طراحی پرسونای مشتری در کسب‌وکارهای B2B و B2C

شناخت دقیق و کامل پرسونای مشتریان به شما کمک می‌کند محصولات و خدماتتان را متناسب با نیازهای مشتریان ارائه کنید، رضایت آن‌ها را جلب کنید و…