س _۲۸ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۸-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\س
تجربه مشتری چیست؟ راهکارها و ابزارهای مدیریت تجربه مشتری + معرفی کتاب
مدیریت تجربه مشتری جزو اولویتهای کسبوکارهای بزرگ برای ۵ سال آینده است؛ چون…
د _۲۷ _فروردین _۱۴۰۳\قبل از ظهر\۱۰ ۲۷-۱-۱۴۰۳\قبل از ظهر\د
نحوه سفارش در اینستاگرام و راهاندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی + ۳ اینفوگرافی ضروری
استفاده از امکانات اینستاگرام از یک سو و استفاده امکانات نرمافزارهایی مانند…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
بریف چیست؟ هر آنچه باید درباره انواع بریف و آمادهسازی آنها بدانید
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۸ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
باشگاه مشتریان چیست؟ از استراتژی راهاندازی تا اجرا و تحلیل
باشگاه مشتریان در واقع برنامهای است که طی آن، سازمان به مشتریان خاص و محدودی…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۷ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
نرخ بازگشت به هتل و اقامتگاه را با ارزیابی عملکرد افزایش دهید
به کمک انواع فرمهای هتلی و نظرسنجیهای هتل و اقامتگاه سنتی از نظر جنبههای مختلف،…
ی _۲۶ _فروردین _۱۴۰۳\بعد از ظهر\۱۶ ۲۶-۱-۱۴۰۳\بعد از ظهر\ی
افزایش تجربه مشتری با هوش مصنوعی ممکن است؟ داستان تحول ۳ برند
در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و جنبههای مختلف آن…