پ _۳ _تیر _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۰ ۳-۴-۱۴۰۰\قبل از ظهر\پ
راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان
نظرسنجی مشتریان یکی از شیوههای بهبود در کسبوکار است. با کسب نتایج ملموس از این راهکار متوجه خواهید شد، منابع خود را در چه حوزهای از کسبوکار و چگونه…
س _۱۸ _خرداد _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۱ ۱۸-۳-۱۴۰۰\قبل از ظهر\س
۷ اشتباه رایج در ساخت پرسشنامه آنلاین و نحوه اجتناب از آنها
اشتباهات رایج در نوشتن پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین، منجر به کاهش نرخ پاسخدهی یا جمعآوری دادههایی با کیفیت پایین میشوند. در این نوشته سعی میکنیم به بررسی ۷…
چ _۵ _خرداد _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۵ ۵-۳-۱۴۰۰\بعد از ظهر\چ
راهکارهای مدیریت تجربه مشتری برای بهبود وفاداری مشتری
دکتر نیهات تاوسون (Nihat Tavsan) در کتاب خود عصر حاضر را «عصر تجربه مشتریان» مینامد و معتقد است در فرآیند تحول بازاریابی، این روزها باید بیش از هر چیز دیگر…
ی _۵ _اردیبهشت _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۹ ۵-۲-۱۴۰۰\بعد از ظهر\ی
آموزش طراحی و دیزاین صحیح پرسشنامه برای دریافت بازخورد و نرخ پاسخدهی بیشتر
طراحی صحیح و مناسب پرسشنامه آنلاین و نظرسنجی آنلاین به پاسخدهندگان کمک میکند که درک بهتری از سوالات پیدا کنند، در مقابل اگر پرسشنامهای طراحی ضعیف یا…
ی _۲۶ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۲۲ ۲۶-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\ی
قابلیتهای جدید پرسلاین در سال ۱۳۹۹ که کار سازمانها را راحتتر کرد
سال ۱۳۹۹ برای بسیاری از سازمانها و کسبوکارها سالی پر از استرس و شکست و ناامیدی بود. سالی که در آن تمام دنیا درگیر ویروس کرونا شد و کسبوکارهای زیادی مجبور به…
ی _۲۶ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۱۲ ۲۶-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\ی
در سالی که گذشت شرکتها برای چه اهدافی به سراغ پرسلاین آمدند؟ – گزارش سال ۱۳۹۹
شیوع کرونا در سال گذشته برای تعداد زیادی از کسبوکارها روزهای سختی را رقم زد؛ از کرکرههایی که پایین کشیده شد تا فروشگاههایی که به فضای آنلاین مهاجرت کردند و…
س _۱۴ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۱۴ ۱۴-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\س
چگونه بازخورد مشتریان از مرکز تماس را بگیریم؟
نظرسنجی مشتری بخشی جداییناپذیر از مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر است. جدا از اینکه متدولوژی شما برای سنجش رضایت مشتری چه باشد، جمعآوری بازخورد مشتری بعد از…
س _۱۴ _بهمن _۱۳۹۹\قبل از ظهر\۱۰ ۱۴-۱۱-۱۳۹۹\قبل از ظهر\س
رویگردانی مشتری (Customer Churn) چیست+پرسشنامه سنجش رویگردانی مشتری
آیا میدانستید که شرکتهای مطرح دنیا سالیانه ۱٫۶ تریلیون دلار به خاطر رویگردانی مشتری یا ریزش مشتری از دست میدهند؟ رویگردانی مشتری یا ریزش مشتری (Customer…
س _۷ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۱۶ ۷-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\س
بازخورد مشتریها را چطور بگیریم؟
بازخورد مشتریان برای کسبوکاری که به دنبال تولید محصول یا خدمت مورد نیاز مشتری است، حیاتی است. بازخورد مشتری نه تنها راهنمایی برای تصمیمگیری آگاهانه مدیران…