راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان

نظرسنجی مشتریان یکی از شیوه‌های بهبود در کسب‌و‌کار است. با کسب نتایج ملموس از…

Read More

۷ اشتباه رایج در ساخت پرسشنامه آنلاین و نحوه اجتناب از آن‌ها

اشتباهات رایج در نوشتن پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین،‌ منجر به کاهش نرخ پاسخ‌دهی یا…

Read More

راهکارهای مدیریت تجربه مشتری برای بهبود وفاداری مشتری

دکتر نیهات تاوسون (Nihat Tavsan) در کتاب خود عصر حاضر را «عصر تجربه مشتریان»…

Read More

آموزش طراحی و دیزاین صحیح پرسشنامه برای دریافت بازخورد و نرخ پاسخدهی بیشتر

طراحی صحیح و مناسب پرسشنامه آنلاین و نظرسنجی آنلاین به پاسخ‌دهندگان کمک می‌کند…

Read More

قابلیت‌های جدید پرس‌لاین در سال ۱۳۹۹ که کار سازمان‌ها را راحت‌تر کرد

سال ۱۳۹۹ برای بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها سالی پر از استرس و شکست و…

Read More

در سالی که گذشت شرکت‌ها برای چه اهدافی به سراغ پرس‌لاین آمدند؟ – گزارش سال ۱۳۹۹

شیوع کرونا در سال گذشته برای تعداد زیادی از کسب‌وکارها روزهای سختی را رقم زد؛…

Read More

چگونه بازخورد مشتریان از مرکز تماس را بگیریم؟

نظرسنجی مشتری بخشی جدایی‌ناپذیر از مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر است. جدا از…

Read More

رویگردانی مشتری (Customer Churn) چیست+پرسشنامه سنجش رویگردانی مشتری

آیا می‌دانستید که شرکت‌های مطرح دنیا سالیانه ۱٫۶ تریلیون دلار به خاطر رویگردانی…

Read More

بازخورد مشتری‌ها را چطور بگیریم؟

بازخورد مشتریان برای کسب‌و‌کاری که به دنبال تولید محصول یا خدمت مورد نیاز مشتری…

Read More