ی _۱۴ _شهریور _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۴ ۱۴-۶-۱۴۰۰\بعد از ظهر\ی
خدمات مشتری و موفقیت مشتری چیست و چه ارتباطی با تجربه مشتری دارد؟
بخش پشتیبانی از مشتریان با موفقیت مشتری اقدامات متفاوتی برای بهبود تجربه مشتریان…
پ _۴ _شهریور _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۰۰ ۴-۶-۱۴۰۰\قبل از ظهر\پ
شاخص تلاش مشتری – شاخصی کلیدی در مدیریت تجربه مشتریان شما!
پ _۳ _تیر _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۰ ۳-۴-۱۴۰۰\قبل از ظهر\پ
راهنمای انتخاب تاکتیک نظرسنجی مشتریان
نظرسنجی مشتریان یکی از شیوههای بهبود در کسبوکار است. با کسب نتایج ملموس از این…
چ _۵ _خرداد _۱۴۰۰\بعد از ظهر\۱۵ ۵-۳-۱۴۰۰\بعد از ظهر\چ
راهکارهای مدیریت تجربه مشتری برای بهبود وفاداری مشتری
دکتر نیهات تاوسون (Nihat Tavsan) در کتاب خود عصر حاضر را «عصر تجربه مشتریان»…