کتاب تجربه مشتری

کتاب های تجربه مشتری: معرفی بهترین منابع یادگیری تجربه مشتری

این ۷ کتاب در حوزه تجربه مشتریان به شما کمک می‌کنند مدیریت بهتری از تجربه مشتریان…

بهبود تجربه محصول

بهبود تجربه محصول و هر آنچه باید درمورد افزایش آن بدانید – نکته‌های فوق ویژه!

تجربه محصول چیست و چطور می‌توان با بهینه‌سازی آن به رشد درآمد و فروش رسید؟ در این…

شاخص NPS 3.0

شاخص NPS 3.0 چیست؟ یا چطور مشتریان دوست‌داشتنی خود را شناسایی کنیم؟

شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل…

شاخص NPS

چطور از شاخص خالص مروجان برای موفقیت وبسایت‌های نرم‌افزاری بهره‌مند شویم؟

استفاده از پرسشنامه NPS برای صاحبان وبسایت‌های نرم‌افزاری فواید زیادی را به همراه…

نرخ تعامل اپلیکیشن

نرخ تعامل اپلیکیشن چیست + ۶ روش کاربردی برای افزایش آن