نظرسنجی آنلاین

۱۰ نظرسنجی آنلاین موردنیاز برای توسعه کسب‌وکارها؛ از رضایت مشتری تا تعلق‌خاطر کارکنان

چرا باید از نظرسنجی آنلاین در کسب‌وکارمان استفاده کنیم و چه نظرسنجی‌هایی بیشترین…

شاخص NPS 3.0

شاخص NPS 3.0 چیست؟ یا چطور مشتریان دوست‌داشتنی خود را شناسایی کنیم؟

شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل…

پارادیتا

پارادیتا چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

اگر در فرایندهای نظرسنجی و تحلیل داده‌های خود به مجموعه‌ای از داده‌های جانبی رسیدید…

چطور با گوشی موبایل پرسشنامه و آزمون بسازیم؟

ساخت آزمون آنلاین و پرسشنامه و انواع نظرسنجی با گوشی موبایل این روزها به کمک…

تغییرات پرس لاین

پُرس‌لاین در سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟

چند آمار جالب و تغییرات پرس‌لاین و امکانات جدیدی که در سال گذشته اراپه کردیم را در…