ش _۱۴ _بهمن _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۰۰ ۱۴-۱۱-۱۴۰۲\قبل از ظهر\ش
طیف لیکرت چیست و چطور این مقیاس را در پرسشنامه تحلیل کنیم؟
چ _۲۴ _آبان _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۰۰ ۲۴-۸-۱۴۰۲\قبل از ظهر\چ
۱۰ نظرسنجی آنلاین موردنیاز برای توسعه کسبوکارها؛ از رضایت مشتری تا تعلقخاطر کارکنان
چرا باید از نظرسنجی آنلاین در کسبوکارمان استفاده کنیم و چه نظرسنجیهایی بیشترین…
پ _۱ _تیر _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۲ ۱-۴-۱۴۰۲\بعد از ظهر\پ
شاخص NPS 3.0 چیست؟ یا چطور مشتریان دوستداشتنی خود را شناسایی کنیم؟
شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل…
د _۱۴ _آذر _۱۴۰۱\بعد از ظهر\۱۳ ۱۴-۹-۱۴۰۱\بعد از ظهر\د
پارادیتا چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟
اگر در فرایندهای نظرسنجی و تحلیل دادههای خود به مجموعهای از دادههای جانبی رسیدید…
ی _۳۰ _مرداد _۱۴۰۱\قبل از ظهر\۱۱ ۳۰-۵-۱۴۰۱\قبل از ظهر\ی
چطور با گوشی موبایل پرسشنامه و آزمون بسازیم؟
ساخت آزمون آنلاین و پرسشنامه و انواع نظرسنجی با گوشی موبایل این روزها به کمک…
ش _۱۴ _اسفند _۱۴۰۰\قبل از ظهر\۱۱ ۱۴-۱۲-۱۴۰۰\قبل از ظهر\ش
پُرسلاین در سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟
چند آمار جالب و تغییرات پرسلاین و امکانات جدیدی که در سال گذشته اراپه کردیم را در…