ش _۲ _دی _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۴ ۲-۱۰-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ش
راهنمای کامل CRM و نحوه افزایش موفقیت در آن+معرفی بهترین نرمافزارها
س _۱۴ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۱۴ ۱۴-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\س
چگونه بازخورد مشتریان از مرکز تماس را بگیریم؟
نظرسنجی مشتری بخشی جداییناپذیر از مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر است. جدا از اینکه…
س _۱۴ _بهمن _۱۳۹۹\قبل از ظهر\۱۰ ۱۴-۱۱-۱۳۹۹\قبل از ظهر\س
رویگردانی مشتری (Customer Churn) چیست+پرسشنامه سنجش رویگردانی مشتری
آیا میدانستید که شرکتهای مطرح دنیا سالیانه ۱٫۶ تریلیون دلار به خاطر رویگردانی…
س _۷ _بهمن _۱۳۹۹\بعد از ظهر\۱۶ ۷-۱۱-۱۳۹۹\بعد از ظهر\س
بازخورد مشتریها را چطور بگیریم؟
بازخورد مشتریان برای کسبوکاری که به دنبال تولید محصول یا خدمت مورد نیاز مشتری…
- 1
- 2