د _۱۱ _دی _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۲۰ ۱۱-۱۰-۱۴۰۲\بعد از ظهر\د
کتاب های تجربه مشتری: معرفی بهترین منابع یادگیری تجربه مشتری
این ۷ کتاب در حوزه تجربه مشتریان به شما کمک میکنند مدیریت بهتری از تجربه مشتریان…
ش _۲ _دی _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۴ ۲-۱۰-۱۴۰۲\بعد از ظهر\ش
راهنمای کامل CRM و نحوه افزایش موفقیت در آن+معرفی بهترین نرمافزارها
د _۸ _آبان _۱۴۰۲\قبل از ظهر\۱۱ ۸-۸-۱۴۰۲\قبل از ظهر\د
بهبود تجربه محصول و هر آنچه باید درمورد افزایش آن بدانید – نکتههای فوق ویژه!
تجربه محصول چیست و چطور میتوان با بهینهسازی آن به رشد درآمد و فروش رسید؟ در این…
پ _۱ _تیر _۱۴۰۲\بعد از ظهر\۱۲ ۱-۴-۱۴۰۲\بعد از ظهر\پ
شاخص NPS 3.0 چیست؟ یا چطور مشتریان دوستداشتنی خود را شناسایی کنیم؟
شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل…
د _۹ _آبان _۱۴۰۱\قبل از ظهر\۱۱ ۹-۸-۱۴۰۱\قبل از ظهر\د
چطور از شاخص خالص مروجان برای موفقیت وبسایتهای نرمافزاری بهرهمند شویم؟
استفاده از پرسشنامه NPS برای صاحبان وبسایتهای نرمافزاری فواید زیادی را به همراه…
چ _۱۶ _شهریور _۱۴۰۱\بعد از ظهر\۱۸ ۱۶-۶-۱۴۰۱\بعد از ظهر\چ