افزایش تجربه مشتری با هوش مصنوعی ممکن است؟ داستان تحول ۳ برند

در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و جنبه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار دادیم.


0 Comments18 Minutes

وفاداری مشتری چیست؟ راهنمای کامل سنجش وفاداری مشتریان

آمارهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تلاش برای نگهداشت مشتریان بسیار کم هزینه‌تر از به دست آوردن مشتریان جدید است. شما باید با ایجاد ارتباط موثرتر با مشتریان و برنامه‌های تجربه مشتریان، بازاریابی و…


0 Comments18 Minutes

eNPS چیست؟ | راهنمای جامع شاخص وفاداری کارکنان، روشی که اولین بار اپل از آن استفاده کرد

بر اساس گزارشی که نشریه فوربس (Forbes) از تحقیق روی 2 هزار کارمند منتشر کرده، 82 درصد کارکنان به قرارداد فعلی خود احساس وفاداری دارند، اما نکته جالب‌تر اینکه 52 درصد از همین افراد مدعی شده‌اند در…


0 Comments15 Minutes