پربازدید ترین ها
چگونه بازخورد مشتریان از مرکز تماس را بگیریم؟
نظرسنجی مشتری بخشی جداییناپذیر از مدیریت مرکز تماس یا کال سنتر است. جدا از اینکه متدولوژی شما برای سنجش رضایت مشتری چه باشد، جمعآوری بازخورد مشتری بعد از تماس کمک میکند: بفهمید کدام کارشناس، تیم یا واحد کاری بالاترین سطح رضایت مشتری
مارس ۳, ۲۰۲۱
دستهبندی نشده
همهچیز دربارهی نظرسنجی مشتریان رستوران و کافه
“تنها یک تجربهی ناخوشایند کافیست تا مشتریان رستوران شما، رستوران دیگری را انتخاب کنند”. این
مارس ۳, ۲۰۲۱
دستهبندی نشده
اطلاعات دموگرافیک – چهچیزی بپرسیم؟ چرا بپرسیم؟ چگونه بپرسیم؟
“خوانندهی گرامی سلام! لطفاً بگویید آقا هستید یا خانوم؟ کارمندید یا کارفرما؟ راستی درآمد شما
مارس ۳, ۲۰۲۱
دستهبندی نشده
در سالی که گذشت شرکتها برای چه اهدافی به سراغ پرسلاین آمدند؟ – گزارش سال ۱۳۹۹
شیوع کرونا در سال گذشته برای تعداد زیادی از کسبوکارها روزهای سختی را رقم زد؛
مارس ۳, ۲۰۲۱