قابلیتهای جدید پرسلاین در سال ۱۳۹۹ که کار سازمانها را راحتتر کرد
سال ۱۳۹۹ برای بسیاری از سازمانها و کسبوکارها سالی پر از استرس و شکست و ناامیدی بود. سالی که در آن تمام دنیا درگیر ویروس کرونا شد و کسبوکارهای زیادی مجبور به تعدیل نیرو یا تعطیلی کسبوکارشان شدند. در این بین نیازهای جدیدی در جامعه پدیدار شد. مدارس و آموزشگاهها روی به آموزش آنلاین آوردند، کسبوکارهای زیادی نیروهایشان را دورکار کردند، شرکتهای زیادی مجبور شدند خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه کنند و به طور کلی قواعد سازمانی و کسبوکاری تا حدود زیادی با تحول روبرو شد.
در همین سال جدید و با توجه به نیازهای جدید کسبوکارها، پرسلاین هم دست به کار شد و سعی کرد تا آنجا که در توان دارد به رفع نیازهای جدید به وجود آمده در بازار بپردازد تا شرایط را برای این سازمانها و کسبوکارها آسودهتر کند.
در این جستار به فیچرها و قابلیتهای جدید پرس لاین اشاره میکنیم که در سال ۹۹ به بسیاری از سازمانها، کسبوکارها و موسسات آموزشگاهی و دانشگاهها کمک کرد مسیری هموارتر و کم هزینهتر را برای پیشرفت و به دست آوردن نتیجه مناسب بپیمایند.
امکانات و قابلیتهای قدیمی پرسلاین
پرس لاین کار خود را در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و از آن زمان در نظر داشت به مدیران منابع انسانی سازمانها، مدیران بازاریابی و مدیران اجرایی شرکتها کمک کند پرسشنامههای آنلاین و فرمهای آنلاین خود را طراحی کرده و به کمک دادههای به دست آمده از آن تصمیماتی جدیتر و صحیحتر بگیرند. پرسشنامه آنلاین و فرمساز آنلاین پرسلاین در این سالها با استقبال کسبوکارهای زیادی همراه شد.
سازمانها و کسبوکارهای زیادی در این سالها از انواع خدمات پرسلاین استفاده کردهاند. از جمله این استفادهها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- افرادی که به صورت حرفهای در واحدهای تحقیقات بازاریابی، منابع انسانی، مراقبت مشتری و خدمات پس از فروش کار میکنند، عموما پرسشنامههایی با بیشتر از یکی دو سوال چندگزینهای معمولی طراحی میکنند چراکه به دنبال درکی عمیق و بینشی خاص از رفتار و عملکرد مخاطبان خود هستند. در این راه به کمک پرسشنامه آنلاین، دادههایی به دست میآورند که آنها را به این درک عمیق نزدیک میکند. این افراد از پرسشنامه آنلاین در رضایت سنجی مشتریان، رضایت سنجی کارکنان، تحقیقات بازار، انواع پرسشنامههای مربوط به حوزههای منابع انسانی مانند پرسشنامه ۳۶۰ درجه استفاده میکنند.
- پژوهشگران علوم اجتماعی، روانشناسی و مدیریت و به طور کلی دانشجویانی که قصد ارائه تحقیق و پژوهشهای دانشگاهی را دارند از جمله افرادی هستند که به کمک نظرسنجی آنلاین، بسیاری از هزینهها و اتلاف وقت در تحلیل دادهها را کم کردهاند.
- بازاریابان و کسبوکارهای آنلاین از جمله افرادی بودهاند که به کمک فرمساز آنلاین، انواع فرم ثبت نام، فرم استخدام، فرم ثبت رویداد و فرم تماس با ما و دیگر فرمهای مربوط به این حوزه را ایجاد کرده و از آن بهرهمند شدهاند. دلیل اقبال بینظیر این افراد به پرس لاین وجود امکاناتی همچون سازگاری فرمها با زبان فارسی، امکان استفاده از نمونه فرم، امکان استفاده از نمونههای آماده و دیگر قابلیتها بوده است.
- بیمارستانها و کادر درمان از دیگر مراکزی بودهاند که به کمک پرسلاین بسیاری از امکانات پیشرفته را در سیستم HIS خود جای دادهاند و روندهای پیچیده را آسان کردهاند.
فیچرها و قابلیتهای جدید پرسلاین در سال ۱۳۹۹
پرس لاین علاوه بر امکانات یاد شده، فیچرها و قابلیتهای جدیدی نیز به امکانات خود اضافه کرد تا بتواند نیاز طیف گستردهتری از افراد را پاسخ دهد. بنابراین در سال جدید و از این به بعد شما میتوانید از این امکانات استفاده کنید و کیفیت کار خود را افزایش دهید.
آزمون ساز پرسلاین جهشی به سمت تسهیل آموزش الکترونیک
بزرگترین قابلیتی که پرسلاین از آن در سال ۱۳۹۹ رونمایی کرد، قابلیت ساخت آزمون آنلاین بود. از آنجا که در بحبوحه کرونا، مدارس، موسسات آموزشی و دانشگاهها به صورت دورکار به فعالیت خود ادامه دادند و نیاز به پلتفرمی سازگار با زبان فارسی و دارای امکانات کامل، بسیار زیاد به چشم میخورد، پرس لاین از سرویس آزمون ساز آنلاین خود رونمایی کرد. مراکز بزرگی مانند وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه الزهرا، دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی، موسسه علوی، دبیرستان فرزانگان، مجموعه مدارس سلام و دیگر مراکز آموزشی از همان ابتدا تمام آزمونهای خود را با سرویس آزمون ساز پرسلاین برگزار کردند تا علاوه بر برخورداری از امکانات پیچیده در تصادفیسازی سوالات و گزینههای آن و محاسبه خودکار نمره و مکانیزمهای پیچیده جهت جلوگیری از تقلب بتوانند در زمان خود برای طراحی سوالات آنلاین و ارائه کلید و نمره نیز صرفهجویی کنند. از جمله امکانات آزمون ساز آنلاین پرسلاین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- ساخت آزمون آنلاین فقط با چند درگ و دراپ ساده
- تنظیم مدت زمان پاسخدهی/تایمر به آزمون آنلاین
- محاسبه خودکار نمره آزمون آنلاین برای هر آزموندهنده
- ارائه کلید بلافاصله بعد از اتمام آزمون
- بدون محدودیت در تعداد آزمون آنلاین
- استفاده از معماری و فناوریهای روز دنیا جهت پایداری در برگزاری همزمان هر تعداد آزمون آنلاین
- امکان شرکت یکبار برای هر آزموندهنده
- امکان اطلاعرسانی نمره آزموندهنده به اولیا، معلمان و آزموندهنده
- ارائه گزارشهای تحلیلی، آماری برای مدیران و معلمان مدرسه
- تصادفیسازی نمایش سوالهای آزمون آنلاین
- تصادفیسازی گزینههای سوالهای چندگزینهای در آزمون آنلاین
- مکانیزمهای پیچیده جهت جلوگیری از تقلب آزموندهنده در فضای وب
- طراحی آزمون آنلاین به زبان فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی
- انتشار آزمون آنلاین از طریق واتساپ، تلگرام، پیامک، سایت مدرسه، دانشگاه و غیره
- ارائه خدمت پشتیبانی از طریق تلفن، چت و ایمیل
- تنظیم تاریخ و ساعت جهت شروع و پایان خودکار آزمون آنلاین
- ارائه سطوح دسترسی برای مجتمعهای آموزشی، موسسات آموزش عالی و دانشگاهها
- ارائه کارنامه اختصاصی به ازای هر آزموندهنده
- تنظیم نمرهدهی روی سوالهای تستی و تشریحی
طراحی و تمهای جدید برای شخصیسازی بیشتر پرسشنامه و نظرسنجیها
شرکتها و سازمانها همیشه میتوانستند به کمک تمهای آماده، پرسشنامه خود را مطابق با رنگ سازمانی، شخصیسازی کنند. اکنون نیز به کمک تمهای جدید و طراحی تازه پرسلاین، کاربران غیرسازمانی میتوانند تمهای بیشتری در اختیار داشته باشند و پرسشنامههای خود را به شیوهای جذابتر تهیه کنند تا نرخ پاسخگویی بیشتری داشته باشند.
بهبود و افزایش پایداری زیرساخت سرویس
همیشه یکی از نگرانیهای کسبوکارها، ناپایداری برخی سرویسها، امنیت پایین و زیرساخت نامناسب بوده است. ما نیز در پرسلاین دغدغه بزرگمان حفظ امنیت و پایداری خدماتمان بوده است. به همین خاطر در سال گذشته با ارتقای نرمافزارها، ماژولها و ابزارهای استفاده شده در توسعه سرویس به آخرین نسخه، محیطی امنتر و پایدارتر را برای کاربرانمان ایجاد کردیم تا بدون نگرانی از بروز هرگونه مشکلی بتوانند حفاظت از دادهها و اطلاعات خود را به ما بسپارند.
اضافه شدن زبان عربی به زبان فارسی، انگلیسی و ترکی پرسلاین
در سالهای پیش کاربران فارسی زبان، انگلیسی زبان و ترک زبان میتوانستند از امکانات پرس لاین استفاده کنند. در سال جدید، پرس لاین پنل زبان عربی را نیز به دیگر زبانهای خود افزود تا کاربران عرب زبان بتوانند به زبان مادری خود دادههای کسبوکارشان را مدیریت کنند. اضافه کردن زبان عربی به زبانهای پرسلاین قدمی نو در جهت جهانیسازی این سیستم پیشرفته بود و تا کنون توانسته نظر بسیاری از شرکتهای بزرگ عرب زبان را به خود جلب کند.
افزایش سرعت ارسال ایمیلهای اطلاع رسانی
فرض کنید که در سازمانتان چندین بخش مختلف دارید و افراد مختلفی نیز به واسطه فرم آنلاین شکایتی را ثبت میکنند، شما نیز میخواهید این شکایتها مستقیما به مسئول هر بخش ارجاع داده شود تا او بتواند به این شکایت رسیدگی کند. به کمک ایمیلهای اطلاع رسانی قادر خواهید بود دادههای خود را به صورت آنی دریافت کرده و بدون نیاز به عملیاتی خاصی هر شکایت یا پیشنهادی را مستقیما به بخش مربوطه ارجاع دهید.
یا اگر از فرمساز آنلاین برای ثبت سفارشات خود استفاده میکنید، به کمک همین ایمیلهای پرس لاین میتوانید اطلاعات آنی کسانی که از طریق فرم ثبت نام از شما خرید میکنند را داشته باشید و برایشان فاکتور صادر کرده یا آن اطلاعات را به سیستم مدیریت خود منتقل کنید.
در واقع به کمک ایمیلهای اطلاع رسانی اطلاعات آنی و دقیق از هر آنچه در وبسایت، مرکز خدمات مشتری یا هرجای سازمانتان رخ میدهد را به شما اطلاع میدهد؛ دقیقا مانند پیامکهای بانکی که از طرف بانکتان برای انجام هر عملیاتی دریافت میکنید.
امکان استفاده از این ایمیلها همیشه برای کاربران پرسلاین فراهم بوده است، اما حالا با کمی بهینهسازی ایمیلها و دادههای شما سریعتر به شما انتقال داده میشود.
رفع برخی خطاها و باگهای کوچک برای تجربه کاربری بهتر
همه سرویسهای اینترنتی دنیا مداوما نیاز به بروزرسانی و مراقبت دارند. ممکن است در هر سیستمی پس از مدتی خطاها و باگهایی به وجود بیاید و همین استفاده کاربر را مختل کند. ما در پرسلاین تلاش میکنیم در سریعترین زمان باگها و خطاهای کشفشده یا گزارششده توسط کاربران را برطرف کنیم تا شما بتوانید راحتتر از خدمات این سیستم استفاده کنید. از جمله خطاهایی که در سال گذشته برطرف شدهاند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- رفع مشکل لود پنل در مرورگرهای قدیمی
- بهبود کارایی و سرعت نمایش شاخصها، نتایج و دریافت خروجی
- بازنویسی و بهبود بخش احراز هویت با کد و امکان ثبت چند پاسخ با هر کد
اضافه شدن امکانات و فیچرهای پیشرفتهتر به سطوح مختلف کاربری
در کنار تمام قابلیتهایی که به پرسلاین اضافه شده است، تعدادی قابلیت دیگر نیز وجود داشتند که وجودشان خواسته همیشگی شما بوده است و ما از زبان بسیاری از شما میشنیدیم که میخواهید این قابلیتها و تنظیمات به دیگر امکانات ما اضافه شود. پرس لاین هم بسیار از این تنظیمات را به قابلیتهای قدیمی اضافه کرده تا تجربه کاربری بهتری به شما ارائه کند. باید این را هم بدانید که افزودن امکانات و قابلیتهای درخواستی شما همچنان هم در دستور کار پرس لاین قرار دارد. از جمله این تنظیمات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- امکان پوشهبندی پرسشنامهها
- امکان اضافه کردن تایمر به پرسشنامه
- افزودن قابلیت ویرایش پاسخها به تنظیمات پیشرفته
- امکان تعیین حداقل تعداد گزینههایی که باید در سوال چند گزینهای و چند گزینهای تصویری انتخاب شوند
- امکان تصادفیسازی نمایش سوالهای زیرگروه
- امکان مخفی کردن شماره هر سوال
- امکان تغییر ایمیل حساب کاربری
- اضافه کردن دو دسته «آزمون» و «مدارس و مجمتعهای آموزشی» به دستهبندیهای بخش نمونه پرسشنامهها و افزودن چند نمونه پرسشنامه به دستههای قبلی
- امکان مدیریت نشستهای فعال
- مدیریت تغییرات همزمان طراح پرسشنامه حین پاسخدهی پاسخدهندگان
- اضافه کردن شماره سوال به پیشنمایش سوالها در فاز ایجاد پرسشنامه
- نمایش متمایز سوالهای اجباری، در لیست سوالات در فاز ایجاد پرسشنامه
- افزودن date picker به سوال متنی با الگوی تاریخ
- افزودن امکان تغییر تنظیمات لینک نمودارها (غیرفعال کردن و تغییر عنوان و توضیحات) برای کاربرهای رایگان و حرفهای
- اضافه کردن امکان تنظیم زمان شروع و پایان خودکار پاسخدهی
چرا کاربری سالیانه را باید خرید؟
پرس لاین خدمات خود را در دو حالت ماهیانه و سالیانه ارائه میکند. اگر کسبوکاری هستید که به طور مداوم به پرکردن نظرسنجی و پرسشنامه نیازمندید، میخواهید از وضعیت رضایت مشتریان خود آگاه شوید و تجربه آنها در خرید از شما بسنجید، میزان رضایت کارکنان از فضای کاری برایتان مهم است و به فرمهای آنلاین نیز نیاز دارید، پرس لاین به شما پیشنهاد میکند که از کاربری سالیانه استفاده کنید و با پرداخت هزینه ۱۰ ماه، ۱۲ ماه از امکانات پرس لاین استفاده کنید.
نکته: در کمپین نوروزی پرس لاین میتوانید علاوه بر آن دو ماه رایگان، ۲۰ درصد تخفیف هم بگیرید و ۴ ماه رایگان از پرس لاین استفاده کنید، یعنی مجموعا ۴۰ درصد تخفیف!
بهترین موقعیت برای خرید کاربری سالیانه پرس لاین همین حالاست پس تا دیر نشده به پنل کاربری خود سر بزنید و با کد تخفیف Porsline خریدتان را انجام دهید.
نتیجهگیری
سال ۱۳۹۹ با همه بدیها و کم و کاستیهایش میرود و این مائیم که همیشه باید نیرو، انرژی و امیدمان را برای آینده حفظ کنیم و تلاش کنیم که زندگی بهتری داشته باشیم. خواهی نخواهی، شغل و پیشه هریک از ما در سال گذشته چه خوب یا بد تحت تاثیر اتفاقات مختلف قرار گرفت. بسیاری از کارمندان شغلهایشان را از دست دادند و برخی دیگر مجبور به خانهنشینی و دورکاری شدند.
با این حال تیم پرسلاین در سال گذشته تمام تلاششان را کردند تا با نیروی امید به زندگی و تلاش و پیگیری مستمر کاری، امکاناتی را برای کسبوکارها و سازمانها فراهم کنند تا گوشهای از مشکلات به وجود آمده را به کمک ابزاری ایرانی و بومی پوشش دهند.
اگر شما هم میخواهید جزء آن دسته از سازمانهایی باشید که در سال جدید تحولی در مدیریت کسبوکار خود ایجاد کنید، همین حالا اکانت سالیانه خود را خریداری کرده، از پرسلاین وقت دمو بگیرید یا با تماس تلفنی و دریافت مشاوره از آنها بهینهتر از سرویسها و فیچرهای جدید استفاده کنید.
اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید که میتواند به ما برای بهبود تجربه کاربری شما کمک کند یا دوست دارید قابلیتی به امکانات پرس لاین اضافه شود، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
همین حالا حساب کاربری رایگان خود را بسازید و ساخت پرسشنامههایتان را شروع کنید.
ساخت حساب کاربری رایگانخبرنامه پُرسلاین
با عضویت در خبرنامهی وبلاگ ما، جدیدترین مقالات حوزهی تجربه مشتری، منابع انسانی، بازاریابی و توسعه کسب و کار را در ایمیلتان دریافت کنید.
خبری از اسپم و تبلیغات هرروزه نیست. متعهدیم که تنها مقالات مفید و محبوبمان را برای شما ارسال کنیم.